| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2003 Locatie: Tilburg
| Ik heb eindelijk mijn nieuwe pc aan de gang. een beetje gecasemod, foto''s komen denk ik nog wel. En het coolblok hopelijk ook, want dat brakke ding wat er nu op zit hangt me de keel uit. (ik ben lekker aan het wachten op de casemod ia van laurpo, daar krijg ik m'n thermalright van) Ontopic: Ik wilde dus graag alle regels van automatisch mail sorteren t/m de mails zelf die ik al heb overzetten naar mijn nieuwe pc. Ik heb het programma outlook express gebruikt en zal ik nu ook blijven gebruiken. Hebben jullie een idee hoe ik alles lekker kan overzetten ? Het os was Xp-pro(EMG) nieuwe os is Xp-pro(NL) sp1. Graag ideen of ervaringen.
__________________ AMD 1700+@2200mhz,Thermalright slk-900-u , Club3d ATI9700pro, infineon 1024ddr(3200), epox 8rda3+, maxtor sata 120gb, antec 1000amg+view, Vantec nexus fancontrl, nec-1100a, pioneer dvd-rom120, antec 430 true pw) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| jep! tis erg simpel. werkt het zelfde als in Outlook. Ga naar EXTRA -> Berichtregels Daar kan je instellen waar je een regel voor wil maken, en wat die regel is. kies dan gewoon "Voor alle berichten" en "doorsturen naar bepaalde personen". forward adresje erin en whoepah, klaar is kees.. of..Energizer ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| ik raad je aan om eudora (www.eudora.com) te gerbuken, stuk beter en veiliger!
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| « Win2k
|
Probleem met sof » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| molex --- pci express | william | Hardware Junkies | 8 | 26-06-2005 13:58 |
| Email instellingen | Spike | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 14-05-2004 20:31 |
| Uitleg pci express | QuincMan | Hardware Junkies | 1 | 27-03-2004 15:51 |
| Macro's in outlook | Lampje | Software Junkies | 1 | 23-01-2004 13:57 |
| Outlook Express Adressen database | Hermanator | Software Junkies | 11 | 4-04-2003 12:14 |