| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| ik heb eventjes iets gemaakt voor jullie, ik weet niet of het iets is maar ik pruts graag beetje rond met photoshop. kleine previeuw ![]() versie 1280 * 1024 http://users.pandora.be/fr3d0/Wallpa...-1280-1024.jpg versie 1024 * 768 http://users.pandora.be/fr3d0/Wallpa...S-1024-768.jpg
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
| Citaat:
ok geen probleem, ik gebruik trouwens tft maar is op grotere res. maar no prob u ask it u get itEDIT : 1024-768 http://users.pandora.be/fr3d0/Wallpa...S-1024-768.jpg
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt | ||
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Mooi gedaan! Alleen misschien zou je ipv dat Biohazard teken iets van een spuit oid kunnen doen, of in een hoek iets van: You'll get addicted to us Wel tof gedaan zo hoor ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
ja dat kannek maar dan zou ik graag dat logo es krijgen in eps msn : sir_fredo@hotmail.com hier kan je altijd me contacteren als iemand het logo heeft in vector
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Quincman had het er ook al over om een skin te maken en of ik dan het grafische gedeelte wou doen, hij zou er contact over opnemen met Redox maar ik heb hem er verder niet meer over gehoort...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
maar was nog voor geen meter klaar maar door persoonlijke omstandigheden ben ik er mee gestopt.... en PO en Redox wisten ervan remember? want wij (ik en wizz_kid) waren bezig aan een winxp theme voor CJik was dus voor onbep. tijd gestopt met wallpaper en wizz_kid was theme kwijt geloof ik...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| lol dat ding is nog geen eens af was nog maar een ruw ontwerp.... maar had vlak nadat ik voor onbep. tijd gestopt was een servercrash duss die pic die je daar ziet is van toen ik nog maar 2 dagen bezig was geweest... op men servertje stond er nog een die veel mooier was :'( jmmr dattik hem niet meer heb.. én we hadden nog geen plannen om het official te noemen he ;-) like i said ben voor onbep tijd gestopt.. miss begin ik na mijn vakantie in zwitserland weer eens der an.... ik zie wel...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| tja, er zou iig eens een wallpaper gemaakt moeten worden... het thema is nog wel zelf wat te modden ![]() offtopic: PO, Opel zuigt? als je T-Mug echt op de kast hebben wilt moet je er dit van maken: OPEL - Overal Pech En Last ![]() en nee, ik weet niet waar die kap vandaan komt.... ![]() |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraagje: Heeft iemand hier ervaring mee? | Aeromaxx | Casemod Junkies | 4 | 23-11-2006 18:48 |
| peltier (heeft er iemand ervaring mee?) | danny | Cooling & OC Junkies | 12 | 19-07-2005 00:47 |
| Heeft iemand wellicht voor mij ...grin | Daffy_Duck | Area 1337 | 2 | 8-10-2004 15:56 |
| Heeft iemand deze case? | Dj Tw@n | Casemod Junkies | 6 | 21-03-2003 22:44 |