| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, hoe krijg ik het voor elkaar dat in Windows 2000 Professional oude DOS programma's (Mod-Trackertje, Megadrive Emulatortje enz enz) recht krijgen op het zien en gebruiken van mijn soundkaart? ik heb al wat lopen spitten in de config van windows, maar ik kan nergens iets vinden dat et probleem fixt. iemand een idee? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| in de autoexec.nt en de config.nt alles instellen als op je DOS machine hier wanneer de progies de soundcard niet vinden ook de geluidskaart drivers zetten.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| uhmm mjah, dat is dus gewoon hetzelfde als de .bat en .sys die je onder DOS had? daar moet ik dan dus gewoon ff een sounddriver in zetten neem ik aan? ik ga dan maar ff kijken of er een Dos driver voor Via AC97 chips is. thnx ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| np ben lang zelf op zoek geweest ![]()
| | |
| | #6 (permalink) |
| nee ik heb het niet over sound ehm SET BLASTER= H220 D1 I5 ???????? ik zou nie weten.... zal ook es zoeken
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke soundkaart kan ik het beste nemen ? | Gizmo | Hardware Junkies | 18 | 23-06-2003 00:24 |