| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| hey, ik wil net windows xp gaan installeren maar de productcode die bij de cd zat werkt niet, het is wel een illegale versie maar er hebben al 2 andere mensen hem aan de gang gekregen. ik heb de code op verschillende mogelijkheden ingetikt maar zegt steeds foute product code, is hier een crack voor om hem zonder code door te laten starten of zijn er andere codes. op de pc waar ik het wil installeren staat nog nix dus kan niet zomaar een crack gebruiken, hopelijk kunnen jullie helpen
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Uhm dit dit soort post zijn best wel verboden hiero ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| owkey gooi er maar een slotje op dan, doe ik het wel ff met win 98 en zoek ik wel een nieuwe win XP .sorry mods, wist ik niet ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Geen Warez request, dit is illegaal. Voor problemen met je product code moet je naar MS stappen LOL
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Haha LOL inderdaad... to M$: heej mensen daaro ik heb een gekrakde... ze zien je al ankomme
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| |