| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| seaways ken je op water rijden thelastride krijg je een lijkenwagen maar gaat 1000 van je criminal status af chasestat laat je achtervolgings(dus media status)status zien, werkt wanneer je meer dan 2 sterren hebt ahairdresserscar alle wagens worden roze/paars weet niet meer iwantitpaintedblack is geloof ik zwarte wagens die spawnen chickswithguns is geloof ik hoeren met geweren en ff verbetering over die meewen, je moet in de buurt vh lighthouse in washington beach zijn en wel inzomen met je sniper he ! |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
btw. wat zijn "alle wagens die spawnen"? edit: picje: http://home.hccnet.nl/t.floor/meew.JPG edit 2, hier staan mij stats van GTA VC: http://home.hccnet.nl/t.floor/stats.html
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Citaat:
hendige tip( om te bewijze dat ik er wel een paar weet te liggen) : bij het vliegveld kijk dan goed onder de vliegtuigen er liggen er in totaal vier, 3 onder, en 1 op een vliegtuig, aan een pier. bij Fort knoxx ligt er maar een en dat is bij de ingang achter het bord, dus niet in de basis. kijk bij da RC-baan achter het meest noord-oostelijke blauwe reclame bord daar ligt er ook een. bij de filmstudio op het dak naast de set van de nepstraat. op hetzelfde eiland het kraakban in een gat in de muur, als je binnenkomt schuin rechts voor je, je komt er via de bovenliggende verdieping af te springen. zo genoeg bewijs ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Bij de golfbaan is er ergens een brug, daar ligt er ook eentje onder. Wat stellen die dingen eigenlijk voor? Buitenaardse teddyberen? Bij GTA 3 kon ik het me nog wel voorstellen maar ik vind deze echt nergens op lijken. En een nuttige tip: als je op F1 drukt, zie je wat je de afgelopen 30 secs. hebt gedaan, en dan kan je met je muis sturen wat je wilt zien!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| en dan zit ik maar met GTA3 ![]() toch effe VC kopen....
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Citaat:
er liggen er 2 op filmset een inhal a die andere moet ik nog zoeken en er ligt er ook een in de basis hoor niet alleen achter reclame bord ![]() en die teddyberen zijn hiddenpackages edit: hey widowmaker je bent een total liar lol dwz dat je gecheated heb :P omdat je dinges in de min staat je criminal rating hieronder mijn rating : -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- GTA VICE CITY STATS -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- LAST MISSION PASSED: G-spotlight DATE: 06/17/03 Criminal rating: Hired Muscle (2386) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Percentage completed 54% - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - raven heeft gelijk, heb lisjt beetje ingekort hier heb je iig de belangrijkste dingen - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Highest media attention 1229 National crisis -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| denk dat een link naasr de html makkelijker is dan zo'n waslijst
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #24 (permalink) |
| hoe stel je de budgetten eigenlijk in? Vercetti Estate ligt nu vol met vuilniszakken en lege flesjes ???, en hoe kan je dat opruimen? Daar zegt de site niets over ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
maar een screenshotje zou leuk zijn! en op die pcg ofzo, als je daar de wheelie-knop indruk, draait en gas geeft, maak je ook een mooie draai!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| « Drivers gezocht
|
Dvd problem » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| GTA vice city | Sendar | Software Junkies | 3 | 20-07-2006 19:32 |
| Het grote GTA Vice Ctiy topic stuk? | Masterslave | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 22-08-2004 14:42 |
| GTA VICE CITY ONLINE !!!!! | ThaBram | Software Junkies | 9 | 29-06-2003 12:19 |
| gta vice city | QuincMan | Software Junkies | 13 | 16-06-2003 15:42 |