| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #152 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Wat is die landstalker een kut auto zeg, ik vlieg (jaha ) naar de dirttrack, pak de landstalker na 30 meter rol ik over de kop. 2de poging: ik ren terug pak net een landstalker, jaha hij gaat goed, bij de brug rolt hij weer over de kop >( 3de poging:ik rijd terug naar de dirttrack pak een landstalker, is er politie achter me reed, dus ik ga snel rijden, gevolg .................. >/ 4de poging: politie afschudde en ik pak een landstalker, rijd weg, ik wijk uit voor een auto die stopt voor rood ( ), en ja hoor, IK ROL OVER DE KOP >o okee, ik ga het nu nog een keer proberen :P edit: 5de poging: ik kam ver maarja, (moet ik nog verder vertellen >D okee, ik ga het nu nog een keer proberen :P edit 2: Poging 6: NEEEEEEEE, dit is gewoon echt TE erg edit 3: Poging 7: WOEI, alle 7 auto's |
| | |
| | #155 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik heb gisteren avond door brandende hoepels gesprrongen met de cross motor, das pas gaaf, en kreeg er nog een paar leuke centen voor, waar?? In het stadium, die is van 2000 tot 000 open, en heeft 4 missies, je moet de middelste deur hebben op het hoogste plafond.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| echt ergerlijk! ik heb de hele tijd errors nu! >/ >/ >/ een exception error ofzow damn waneer is SP1 voor GTA VC uit???????
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #163 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: nijkerk
| hey jullie weten vast wel dat er andere auto's in vc kunnen gezet worden he maar kan iemand hier zulke auto's maken ( kan volgens mij alleen met die speciale model proggie van gta ) dat was bij gta3 ook het geval en ik weet dat je die gta 3 autos in gta vc kan zetten maar die auto's zien er anderst uit ( met bugs ) dus kan iemand ze special voor vc maken? ![]()
__________________ BLAAT |
| | |
| | #164 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() maar dat is nogal veel werk ik heb gisteren de body cast ontworpen die ga ik vandaag proberen over te zetten in een 3D model en dan kan ik een test ritje maken, hij word ook helemaal getuned en rijd 90.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| « Drivers gezocht
|
Dvd problem » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| GTA vice city | Sendar | Software Junkies | 3 | 20-07-2006 19:32 |
| Het grote GTA Vice Ctiy topic stuk? | Masterslave | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 22-08-2004 14:42 |
| GTA VICE CITY ONLINE !!!!! | ThaBram | Software Junkies | 9 | 29-06-2003 12:19 |
| gta vice city | QuincMan | Software Junkies | 13 | 16-06-2003 15:42 |