| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik zit hier al een tijdje mee maar niemand kan mij het antwoord opgeven. Probleem 1: Als ik bijvoorbeeld mijn map verander van view bijv. van Tiles naar Icons dan doet ie dat gewoon, maar zodra ik die map verlaat en dan weer in dezelfde map, waar ik die view heb verandert, terugkeer dan staat hij gewoon weer op Icons. Ik kan in verschillende mappen niet de view veranderen. Ik heb nu maar via Tools---> Folder Options----> Tablad View alle mappen op Icons gezet en dat doet ie wel maar als ik het wil veranderen ook niet net zoals hierboven. Probleem 2 Als ik een nieuw programma heb geinstaleerd en ik een shortcut in mn quick launch wil doen dan doet ie iets vreemds. Als ik icoontjes ga verplaasten van links naar recht of waar heen dan ook in mijn quick launch dan doet ie dat gewoon goed maar als ik hem ga rebooten dan staat het icoontje helemaal rechts (de laatste plaats) van de quick launch. Jij zet het laatst geinstaleerde programma met de shortcut helemaal aan de rechter kant bij de quick launch. [b]Probleem 3[/b} Als ik een nieuwe toolbar maak in mn balk met start en quick launch enzo dan doet ie dat perfect. Als ik hem ga rebooten dan zijn ze verdwenen dan moet ik ze weer opnieuw plaatsen met New Toolbar. Ik vind dit zelf hele vaage dingen, ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee want ik vind dit gewoon er vervelend. Specs: Windows XP Pro SP1 Voor verder specs kijk onderaan mn reactie |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vaage layout? | InsaneKitty | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 28-09-2003 20:16 |
| meer dingen op je voeding aansluiten? | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 15 | 3-09-2003 16:35 |
| Dingen die ik op een ander forum zag | Casemod Junkies | 44 | 21-08-2003 21:25 | |
| Vaage Dingen In Windows XP | Masterslave | Area 1337 | 2 | 15-06-2003 22:57 |
| dingen via video in opnemen | N34X | Software Junkies | 1 | 30-05-2003 20:29 |