| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Als je via een xp-client in een bedrijfsnetwerk een bericht via: net send (user) (bericht) naar een andere xp-client stuurt, zijn deze berichten dan later terug te lezen op een ander station of server? Komt dit misschien in een logboek op de hoofdserver of iets dergelijks? Of zijn deze berichten echt van client naar client en blijft er niets van bewaard?
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Hmm het lijkt me niet. Een netsend bericht stuur je direct naar een IPadres, of computernaam. Deze pakketen gaan niet langs een server. JE hoeft er niks voor te instaleren, het werkt gewoon. Dus loggen wordt een moeilijke. Misschien is het wel mogelijk door software op de pc's of een packetsniffer
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Je zou het idd met een server misschien kunnen onderscheppen.. maar het word niet bewaard denk ik.. hoezo? heb je iets belangrijks gemist/verstuurd?
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Nou ik vroeg het me zo af. ik stuur zo met een collega van me berichtjes heen en weer en we maken er veel grapjes mee, nou vroeg hij zich af of het te traceren of na te lezen is.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juni 2003 Locatie: @myhouse
| je gaat naar start klikt dan op uitvoeren en typ dan in cmd klik op ok en tada je beland in dosprompt typ dan in net send gebruikersnaam bericht en dan enter en als het goed is komt het dan op de andere pc te staan |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
dus in het DOS prompt: Net send <PCnaam> jsiebjrebebkjdsnbondfso
__________________ Dus... | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Citaat:
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Nou alle pc's loggen in doormiddel van een username en paswoord op de hoofdserver Dat is nodig om de bestelprogramma's te laten lopen does ik vroeg me gewoon af of dankzij dat inloggen de berichtjes van ook via de server gaan
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Nee, lijkt me sterk en lijkt me ook heel lastig voor de sys beheerder daar dan. dan moet ie dus de hele tijd opletten.... ja daaaaaaaaaaag Nee misschien is het wel zichtbaar precies zo *flits* verstuurd dat je dat op de server kan zien ofzo....
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuws berichten | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 24-10-2004 21:42 |
| Algemene Fout: cant send mail | the widow maker | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 5-08-2003 11:27 |
| nog 67 berichten! | QuincMan | Area 1337 | 4 | 18-05-2003 19:03 |
| berichten ranklijst | kaozz | Area 1337 | 49 | 28-03-2003 10:45 |