| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Haaj, aangezien k me nogal bezig houdt met n beetje webdesign vroeg ik mij af hoe je dat kleine logootje links boven in de adresbalk krijgt. K heb allus gegoogled maar nix gevonden, k wiz ook niet eg waar k op moes zoeken. Zal wel n javascript zijn toch??? K zou m graag hebben..... Webhost, alvast bedankt he ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Yup en het prob is ook nie echt duidelijk ![]() kan crew dat ff offtopic trouwens niet?
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| crew en modjes zijn een totaal andere soort Het is verder ook geen probleem, maar een vraag over dat spuitje in de balk waarin je je url's typt. Hij wil weten hoe hij dat ook op zn site krijgt /me heeft ook interesse
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Op die site staat het ook! En hier staat het: http://www.htmlgoodies.com/tutors/favicon.html goede tuts! Btw, ik ben crew\mod, heb mod-rechten in software. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Prachtig! Bedankt daar heeft hij zeker wat aan en ik ook wel ![]()
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| alleen is het een beetje nutteloos. Want na 1 keer opstarten is het ico weer verdwenen.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |