| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo ppl, ik zoek een game. eentje waarin ik kan rondracen, mijn auto kan upgraden en dingen verrot kan schieten vanuit de auto. ook moet hel als mulitplayer werken over LAN. iemand enig idee? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| thadeez, dat is wapenloos. en die heb ik ondertussen al aardig uitgekauwd :P opzich ook wel leuk hoor, daar niet van ![]() ik zoek dus iets waarbij je mekaar helemaal aan gort kan schieten vanuit een voertuig. liefst een soort van "dirty race". een normaal raceparcours, met verbouwde straatwagens en dikke wapens en PO: ik heb een geld tekort vanwege de tamiya actie :P editje: laat ik meteen maar wat extra eisen aan de game stellen :P et mag geen kinderachtig spel zijn (in de trand van Micromachines of Re-Volt) de auto's moeten van een type zijn dat echt gemaakt zou kunnen worden. wapens mogen futuristisch zijn. systeemeisen zijn geen probleem denk ik, ik heb een XP2000+, GF4Ti4200 128MB en 256MB DDR333 RAM, draaiend onder Win2K |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Zuidhorn
| volgens mij is interstate '82 (je hebt ook '76 ofz een spel wat redelijk aan je eisen voldoet.wat info: http://games.activision.com/games/i82/index.html http://www.dpluss.nl/interst.htm |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Daar dacht ik ook aan Interstate '76 is heel gaaf '82 niet zo is gewoonweg te lelijk voor woorden en I 76 draait zelfs op een P1 166 ![]()
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ja is ouder ja geloof uit 98 maar wel errug mooi en leuk en ondersteund ook 3dfx enzo dus... gloof ook op 1600*1200 hmz das wel lekker redline? nee das niets an dat is doelloos rijden bij i76 wordt je echt in het verhaal gezogen en is maar 15 euro ofzo dus....
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #10 (permalink) |
| En dat is de afkorting van?
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| firewurx, ben je de mod policy vergeten te lezen? Citaat:
Ik zal hem openlaten mits je de startpost wat aanpast en langer maakt. | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| Citaat:
is idd een erg vette game heb hem hier geloof ik nog wel ergens liggen speel ehm niet meer moet ik maar weer eens gaan doen.Een game welk ik echt vet vind is ut (alle versies btw) ik ken voor de rest geen spellen die aan jou eisen voldoen sorry maat.GR CREP8 | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
ik zou niet weten wat ik moet toevoegen aan mijn eerste post. ... | ||
| | |
| | #14 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Die mod policy staat er al sinds ik hier mod ben ![]() | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Wat is deze hardware nog waard?" Topic | Thadeez | Area 1337 | 106 | 31-10-2005 21:43 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |