| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ja, zoals het topic al zegt zoek ik een zeer verslavende game en dan eentje in de richting van Civilization 2, masters of orion 2 of star trek;birth of the federation het eerste spelletje is oud maar nog altijd leuk maar heeft zijn beste tijd bij mij gehad het tweede spelletje is bejaard en is voor dos het derde spelletje draait niet onder xp en ik heb geen zin om 98 ofzo te installeren ervoor wie weet een game wat op deze 3 lijkt, eentje met een super hoge gameplay de graphics hoeven niet super mooi te zijn Civilization 3 die mist wat en kan niet tippen aan deel 2 masters of orion 3 heb ik nog niet gespeeld maar die schijnt ook niet erg sterk te zijn
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| hoi mr stallone wat ik erg verslavind vind en een hoge gameplay heeft is het spel generals wat je ook nog eens dag en nacht online kunt doen ik weet niet of je dat iets vind maar ik zweer het erbij suc6 :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik speel al 1 jaar lang het zeeeer verslafende spel Elasto Mania. www.elastomania.com |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Maar toch bedankt voor de hulp @YGkremer, Ik ga meteen de demo ff downloaden
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Nou en anders is elke versie van HL (Half-Life) uiterst verslavend... miss oud spel maar heeft zijn tijd nog lang niet gehad... de AI is nog steeds de beste...
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| eeuh... Battlefield 1942? ik speel weinig spellen, maar BF speel ik nu bijna elk weekend sinds ie uitkwam.. en gezien alle mods die er in ontwikkeling zijn, gaat dat nog wel ff zo blijven ![]() Road to Rome - officiele uitbreiding, vindt em pittiger te spelen dan het originele spel. Desert Combat - beetje golfoorlog idee Eve of Destruction - vietnam enzo... Galactic Conquest - star wars (en George Lucas is zeker not amused door deze mod in ontwikkeling) en er zijn er geloof ik nog meer in omloop/ontwikkeling ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 4 januari 2003 Locatie: Enschede
| Citaat:
check www.the-underdogs.org voor dos en win versie. win versie is zonder achtergrond geluid = geen sfeer = slecht voor elke game imo. De DOS versie is imo veel beter. Ik kan je de DOS versie met achtergrond geluid wel sturen via meel, kleine 3 mb if i'm right. Er zijn btw zat utilities voor "abandon ware". Check de grote sites, voor bv. sound emulatie is VDMsound een goede onder XP. Ik gebruik zelf abandon loader, deze heeft ook nog es ondersteuning om je pc te vertragen bij spellen die flippen met de huidige CPU's. linkje: http://www.the-underdogs.org/game.php?id=210 | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Tsja smaken verschillen maar dit zijn de spellen die ik de laatste weken gekocht heb: GTA VC : Erg verslavend, hoewel sommige missies enorm moeilijk zijn. Je blijft trouwens nieuwe dingen ontdekken Freelancer : Was zeer onder de indruk van de Single player missies. Het heeft wel een paar weken geduurd voor ik ze had uitgespeeld. Helaas wordt het na het uitspelen van de missies een beetje saai. Het spel valt een beetje in herhaling Vietcong : FPS. Brengt eigenlijk niets nieuws aan het genre maar de sfeer en de muziek maken een hoop goed. Echt een Tour of Duty gevoel. Moet ook schitterend zijn om over Internet te spelen zijn Matrix Reloaded : Tsja...Spel is wel gaaf maar ben toch eigenlijk wel teleurgesteld En dan de spellen die ik al een hele tijd speel maar steeds naar terug blijf gaan: The Sims (+ de verschillende uitbreidingen) Zeus + Poseidon Virtual Pool III Sim City 4
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| zeer handige sketchup hulp | WatehveR | Area 1337 | 18 | 15-08-2007 22:13 |
| Zeer traag internet | SupReme | Hardware Junkies | 14 | 7-04-2007 00:38 |
| zeer raar probleem | darkking | Hardware Junkies | 21 | 15-10-2004 21:29 |
| Het grote "ik zoek een game" topic | FireWurX | Software Junkies | 17 | 11-06-2003 22:31 |
| Zeer mooie site! | iNTOSiA | CaseJunkies Support en Feedback | 22 | 23-04-2003 17:37 |