| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| hoe moet k mn msn instellen? als k wil webcammen, krijg k mn tv-kaart als videoverzender. oftewel de andere ziet wat storing
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ik geloof dat dat probleem gisteren al was opgelost door mijn uiterst behulpzame hulp
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| uuhm... mijn uiterst hulpzame tip aan tw@n was: RUK DIE TV KAART DERUIT en het heeft geholpen :P Nee vraag het tw@n ff want het is m wel gelukt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Silversim
| wha ik wil het juist anders ik zou graag willen dat anderen met me tv kaart mee zouden kunnen kijken op de manier van de webcam. heb namenlijk een gewoone bewakings cam op de s-video in zitten.
__________________ ericq |
| | |