| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| De pc van mijn ouders is al drie jaar niet geformatteerd en dat geeft een hoop rotzooi: bij gebruik van Fit-It Utilities 2000 kreeg ik zowaar meer dan 5000 items in de prullenbak. Nu hebben mijn ouders echter nog een hoop e-mails in hun inbox van MS Outlook. Nu willen ze die wel bewaren. Dus mijn vraagje is: in welke map kan ik die vinden zodat ik ze kan kopieren en er later weer terugzetten? Een ander vraagje waar ik geen nieuw topic voor wil openen: Ik heb weinig ervaring met Windows XP Pro, aangezien ik het niet pas heb. Bij de snelkoppelingen staat steeds een dubbele pijl naar beneden om de rest van de snelkoppelingen weer te geven. Dit vind ik uitermate irritant om daar steeds op te moeten klikken, is er misschien een manier om dit uit te schakelen. Het is trouwens de UK versie.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Ik zou als ik jou was alles op een cd zetten, want als je hem formateerd en er dingen op laat staan loopt ie heel erg slecht, dus wat je wilt bewaren moet je ff op cd zetten... Nu maar hopen dat je een brander heb anders zou je hem misschien kunnen lenen?Dat 2de weet ik ook niet, sorry, volgens mijn blijft dat zo, maar dat kan ik ook mis hebben. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Je kan uit outlook je inbox exporteren naar een bestand. doe dit en sla het op op een CDtje. daarna als alles klaar is en je de mail weer wil gebruiken importeer je ze weer uit het bestand en dan werkt het weer. met het tweede probleem denk ik dat je je taakbalk bedoelt onderin je scherm. ik ken het en het is makkelijk uit te zetten. Klik met rechtermuis op je taakbalk en kies properties. dan vink je de optie uit die aangeeft dat je gelijke programma werkbalken wil samenvoegen. Klik OK, en klaar ben je ![]() De CJ Helpdesk ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
ja OF je moet partities hebben natuurlijk, maar Office staat standaard op de C: en daarmee ook de mail..
__________________ Dus... | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
En hij zei dat zijn ouders hun pc al 3 jaar niet geherinstalleerd is, dus ik denk niet dat het XP zal zijn...
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| OW lol das een 2e vraag LOL laat dat dan maar zitten.... 2e vraag dan: Start Configuratiesscherm Systeem Geavanceerd Prestaties / Instellingen Daar zit het ergens in ![]() Zijn veeel opties zal iets mety sliding te maken hebben zoek mar raak ow en zelf vertalen :P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| oooow dat is helemaal makkelijk Klik weer met de rechtermuis op je taakbalk beneden in je scherm en doe eigenschappen. dan klik je op het tweede tabblad, dat Start Menu heet. daarin kan je op Customize klikken. in dit venster kan je instellingen wijzigen voor het start menu, en onderaan als laatste staat het vinkje bij Personalized. vink uit dat kreng en klaar ben je ![]() De CJ Helpdesk ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
als je dat vinkje weghaalt zie je de totale inhoud van het startmenu, anders alleen de mappen die je het vaakst opent.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| voor het geval je Outlook 2000 draait (office 2000), dan kan je hier je mail vinden: C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ outlook.pst is de file die je email bevat. ik draai w2k, maar met WXP is het eigenlijk hetzelfde. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003
| *.pst files zijn personal folder files. Bij gebruik van een (exchange) mailserver staan je mailtjes gewoon op de server. Het enige wat jij ziet zijn als het ware snelkoppelingen naar de mailtjes. Pas als je een mailarchive (*.pst) aanmaakt, haal je de mailtjes fysiek van de server. De lokatie van arhives, adresboeken e.d. blijft natuurlijk afhankelijk van je OS en van je eigen settings >o |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Fixel heeft gelijk met wat ie zegt, het is Outlook.pst.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke van de twee? | blacktarantulaX | Hardware Junkies | 10 | 8-05-2006 17:38 |
| Hellraiser mod nummer twee | Ragon | News & Review Junkies | 6 | 5-02-2005 23:42 |