| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Hey mensen weer een vraag van mij: De search heeft niets opgeleverd. Ik heb een nieuwe site ( www.doco2.tk ) eneuh, nou wil ik daar een gastenboekej ZELF maken, dus zelf de kleuren en dergelijken maken. nu mijn vraag how to? edit: mijn nieuwe (2e) vraag is als je op mijn site www.doco2.tk bijvoorbeeld op streaming radio klikt dan wil ik dat ie vanzelf een klein wave bestandje gaat afspelen. (ik heb een mooie beat gemaakt die dan vanzelf moet gaan laden. het wave bestand is seemless loopbaar en is maar 34 kb groot geloof ik... dus dat is ook lekker snel klaar en op 96 kbps
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Dat red je niet met HTML alleen. Aangezien HTML niet dynamisch is. Je zal dan voor PHP of ASP moeten geen, en misschien dat er wat met javascript mogelijk is. www.phpfreakz.nl internet.javascripts.com
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2003 Locatie: Beuningen
| Of met perl. Op http://www.scriptarchive.com/ vind je van alles, inclusief het door jou gevraagde guestbook. Zeer duidelijke beschrijving hoe het werkt, wat je zelf kunt/moet aanpassen, waar je het moet installeren etc. :P Aanrader
__________________ Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. No (or Linux) is the answer |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dat ik PHP moest gaan doen ben ik zojuist achter gekomen ![]() ik sjek de links ff uit heb btw een forum www.doco2.tk
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| muziek bij openen van pagina is niet moeilijk. HTML: <bgsound src="url" loop="-1"> bij url dan de link naar het bestand. Als je niet wil dat ie loopt, dan maak je van loop"-1"> loop="0">
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Nee dat wil niet ![]() ik heb het geprobeert in Frontpage en daar <bgsound src="d:\ongesorteerd\coldplay - the scientist.mp3" loop="-1"> ingevoerd als test maar dan geeft ie bij 'preview in browser' hetzelfde aan in plaats van dat hij het nummer gaat draaien Help me!!!!
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| je hebt toch wel die tekst eerst in Kladblok geplakt, en vanuit Kladblok naar Frontpage gekopiert?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| argh, je wil toch niet zeggen dat je met Frontpage websites maakt he? kom op zeg! als je geen HTML zelf kan schrijven pak je Dreamweaver ofzo, dat werkt stukken beter. persoonlijk houd ik het bij Textpad (notepad on steroids zeg maar, kan grotere files aan), HTML code zelf typen is 1337 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Mwoah da week nie maar het doet ut eindelijk dus sjek me site maar ff uit voor het geloopte beatje overigens zelf gemaakt nee maar zelf typen kdoe ut liever met dreamweaver![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem met afspelen van films | snake526 | Software Junkies | 4 | 23-10-2006 20:06 |
| Openen van dremel | PeaceMaker | Elektronica Junkies | 4 | 1-08-2005 18:17 |
| VCD afspelen op Philips CDI speler? | the widow maker | Software Junkies | 9 | 3-05-2004 16:22 |
| .bin files openen | tongue_of_colicab | Software Junkies | 16 | 13-10-2003 18:16 |
| waarmee .bin afspelen? (als in videofile) | kaozz | Software Junkies | 8 | 10-05-2003 16:32 |