| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| kom ik bij mn ouders weg vandaag, staat mn pc driftig te piepen met een error code... geen beeld, geen reactie, en maar even uitgezet omdat ik al eens de zelfde error code kreeg bij een te hete cpu. toen ik weer wou booten, was opeens mn primary hdd pleite, waar dus mn lieve os-je en al mn pr0n op stond >D ik ben er toch nog in geslaagd te booten na een S.M.A.R.T. warning (slik) ik heb van al mn zooi nu een backup kunnen maken op mn andere drives, maar ik wil eigenlijk de bijna overleden hdd klonen op een nieuwe hdd... maar hoe? ik heb dit nog nooit gedaan, en kan het überhaubt? ik krijg binnenkort 2 hdd's binnen voor mn servercube, waar ik dan eentje dan maar in deze bak moet zetten. kan ik een hdd clonen? want ik heb weinig zin om windows weer opnieuw te installen... btw, speedfan geeft aan dat er nix met die schijf aan de hand is??? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| ik zou hem idd klonen met norton ghost. dan zou ik hem daarna niet meer gebruiken als primary schijf maar eerst even helemaal leeg maken(low level format) en kijken of hij dan nog steeds zo zeurt. btw, ik heb ditzelfde probleem met me linux server, die begon midden in de nacht opeens te piepen en hij staat op mijn kamer >o |
| | |
|
| « linux
|
Firewall en msn » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DVD Clonen....welke software ? | Raptor | Software Junkies | 3 | 9-08-2004 18:48 |
| Multiplier softwarematig opvoeren? | Ice T | Cooling & OC Junkies | 22 | 13-12-2003 19:57 |
| Softwarematig monitor op standby zetten. | Freakazoid | Software Junkies | 0 | 12-10-2003 19:07 |
| Primary Master, etc.... | da_dionysos | Hardware Junkies | 3 | 4-07-2003 11:10 |
| Fans & Lampies softwarematig aansturen | pepo | Elektronica Junkies | 1 | 7-05-2003 19:43 |