| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Het verwijderen van W32.Klez.H@mm was niet echt een probleem, dat con norton wel goed aan. W32.Kwbot.Worm krijg ik er echter steeds niet vanaf. Dit zijn trouwens de virussen die worden doorgegeven via kazaa, dus als je binnenkort last hebt van programma´s die zomaar worden afgesloten weet je waar het vandaan komt. Die worm iig... deze maakt een folder aan in je windows dir genaamd User32 met allemaal fake bestanden die vervolgens weer door kazaa gezien worden en doordat mensen deze files gaan downen verspreid de hele boel zich. Ok, die map die verwijderen en een full system scan. Daarna nog in het registry diverse dingen verwijderen (Per ongeluk ook nog de hele HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Run key eruit gegooit ipv van 1 regeltje eruit )http://securityresponse.symantec.com...ot.c.worm.html Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Wow sweet hijs pleite weet ook niet waar het opeens door kwammaar nu de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Run HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\RunServices keys per ongeluk helemaal verwijderd zijn is het wel lekker rustig als je windows boot, niet meer 50.000 kloterige hulpproggies Tis wel een beetje een bastard virus, dus kijk een beetje uit met je kazaa of imesh
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Okidokie
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| en daarom draai ik dus ten allen tijde Sophos Anti-Virus. zit lekker on-the-fly scanning in, en je merkt bijna niet dat het draait! als een virus ergens vandaan binnenkomt (I-net, CD, floppy, enz enz), dan wordt het virushoudende bestand meteen geisoleerd, en kan je er niet meer aan komen. het virus kan dus niet meer uitgevoerd worden of zichzelf uitvoeren. dan draai je een systemscan, desnoods over een bepaalde map op schijf, en laat je het bestand vernietigen. geen virusscanner draaien is tegenwoordig gewoon het stomste wat je maar kan doen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik snap nog steeds niet waarom mensen nou juist op Kazaa hun rommel moeten leechen... het staat stijf van de virussen, en wat er allemaal staat is meestal ouwe zooi. met direct connect heb ik nooit problemen gehad met virussen, maar daar zijn ze er ook wel. eigenlijk is het belangrijkste dat je niet zomaar alles binnentrekt zonder het te checken. en je scannertje updaten!!! ik draai Norton AV2003 en die update zich automatisch, maar ik kan me voorstellen dat andere smaken virusscanner dat niet doen. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik draai norton av autoprotect en ik heb een wormscanner die ik ook af en toe eens laat checken of mijn systeempje nog safe is. Die wormscanner is standaard in het ace mega codec pack, een echte aanrader.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| kazaa lite problemen | darkking | Software Junkies | 16 | 4-05-2004 20:42 |
| Virussen.... | Redox | Area 1337 | 25 | 12-04-2004 11:10 |
| Kazaa Lite ++ | defecto | Software Junkies | 17 | 3-04-2004 23:15 |
| [Warning] New Worm Virus | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 23-09-2003 09:12 |
| Kazaa | Mr. Neo | Software Junkies | 5 | 22-05-2003 22:18 |