| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| Ik heb problemen met mijn ATI Drivers.. mijn server runt op een ATI Radoen 8500 64mb.. met ATI Drivers werkt alles wle normaal en kan ik goede resoluties kiezen. Maar wanneer ik echter IE opstart en naar beneden scroll komen er allemaal blauwe puntjes in beeld die er niet horen. Ook als ik games speel is de kwaliteit niet om aan te zien. Dan heb ik het hier met name over C&C Generals en GTA Vice City... slechte kwaliteit ed... ik draian WIN XP op me server (voorlopig nog even later unix).. de laatste ATI Drivers heb ikg eprobeerd maar helpen niet.. nu zei iemand me iets over Omega.. iemand enig id of dat werkt en wat het is :? en iemand enig id wat ik anders kan doen om mijn beeld weer normaal te maken.. aan hardware ligt het echt niet.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Sorry, ik heb werkelijk geen ID. Als eerste lijkt me drivers, maar dat heb je al geprobeerd. Ten 2e de instellingen binnen die drivers misschien, maar ik heb hier alleen NVidia kaartjes, dus ik kan het je niet vertellen. >(
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Hmm, ik heb ff je specs opgegraven Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| Omega is een aanpassing van de bestaande ATI driver: http://www.omegacorner.com/ati.htm |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| omega drivers zijn drivers die geoptimaliseerd zijn voor pure game perfomance. elke keer als ati met een catalyst komt..komen zij met een omega versie ervan. ik heb zelf niet echt last van de drivers. heb gewoon de officiele ati drivers. misschien dat je ff direct 9.0a moet installen als je die nog niet hebt. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Tsjah.. wat kan het anders zijn ? heb wel ander beeldscherm geprobeerd maar dat geeft hetzelfde.. als ik andere videokaart neem heb ik ook andere drivers he... dus dan is het geen driver probleem meer.. het is zeker me videokaart of de drivers. Heb hem niet overclocked.. en heb hem zelfs gedown-clocked om te testen of het misschien aan de koeling van de kaart lag.. geen resultaat.. instaleren van direct X 9.0a hielp ook niks. Het probleem blijft.. vooral in Vice-City is dit erg.. is er niemand met een ati kaart die hier last van heeft ? en het liefst ook een oplossing ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Het wordt steeds gekker ik heb het probleem nu alleen bij sites met een zwarte of donkeere achtergrond zoals hier op het forum bijvoorbeeld. Bij T******S heb ik er geen last van.. ook niet bij andere sites met een lichtere of witte achtergrond.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Niet dat ik weet. en al stonden ze er die zijn geheel afgeschermt.. het ligt niet aan een amgneet of boksen.. m'n beeld word begint helemaal te flikkkeren en allemaal texures komen door elkaar als ik een game ga spelen.. zowel C&C Generals als Vice City (Vice is het ergste) het lijkt me dus sterk dat het aan een magneet ligt.. dan zou het beeld altijd moeten flikkeren |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en een bios update? anders zou ik es je win reinstallen, of je kaart is brak...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Blackgoth zoals ik al zei.. het is een driver probleem.. als ik een andere video kaart neem he bik vanzelfsprekenmd ook andere drivers en ja dan he bik hert probleem inderdaad niet.. Het probleem is nu wel opgelost en wel op zeer merkwaardige wijze ik heb een programma geinstalleerd om de bios van de GFX kaart te flashen.. ATIFlashUtility heet het. Het programa instaleren alleen al was genoeg.. heb de bios niet eens geflashed |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Driver XFX 7900GS XXX | Leopard | Software Junkies | 12 | 26-06-2007 20:37 |
| Driver probleem | case_freak | Software Junkies | 13 | 1-10-2006 18:42 |
| Ati omega driver | case_freak | Software Junkies | 8 | 10-10-2005 17:26 |
| Driver + software LCD @ Unix | SaddY | Software Junkies | 2 | 9-04-2004 11:01 |
| IR driver zoek | squid | Software Junkies | 11 | 9-01-2003 21:43 |