| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik gebruik al tijden kazaa maar denk zal nu toch is kijken of er mensen een oplossing hebben voor mijn probleem [Probleem] Als kazaa aanstaat dan werkt me pc normaal, alleen me verbinding met het net word vele malen langzamer. Ik heb Kabel een bedrijfsaansluiting dus dat mag niet de oorzaak zijn. Weet iemand een instelling die je kunt weizigen ofzow om het op te lossen Gegroet Raven
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 mei 2003 Locatie: Zwollywood
| I know the feeling, komt dat niet doordat je aan het downen bent, Kazaa gebruikt dan immers ook bandbreedte...
__________________ 1700+@2100 Mhz - 512 DDR - A7V333 - 40 GB HD - GF2Ti - DVD - CDfikker - Xaser5000 - 550W Qtec |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Tja dat klopt maar kan ik niet zorgen dat kazaa maar ene max aan bandbreedte kan pakken tijdens het surven.....?
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Ik heb dr geen last van, zelfs niet als ie aan het downen is, alleen met gamen (cs) heb ik er last van... Wat voor verbinding heb je?, ik heb wanadoo premium, het zuigt ballen, maar dat doet ie dan wel weer goed... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lama is al opgelost niet alle options doorgelezen ofzow. Heb m een max toegewezen en nu surft het wel weer snel
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| kazaa lite problemen | darkking | Software Junkies | 16 | 4-05-2004 20:42 |
| Kazaa Lite ++ | defecto | Software Junkies | 17 | 3-04-2004 23:15 |
| Netwerk kopieert TRAAG! | Wabs | Hardware Junkies | 9 | 15-09-2003 23:39 |
| [EL] 2X APC Smart-UPS 2200 INET - hoe fixen? | FireWurX | Elektronica Junkies | 76 | 8-09-2003 18:51 |
| Kazaa | Mr. Neo | Software Junkies | 5 | 22-05-2003 22:18 |