| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| kan er iemand opsommen (zo gedetaileerd mogelijk) wat ik allemaal moet doen om met een firewall msn transfers te versnellen. En hoe krijg je die camera aan het werken, die heeft nooit met een firewall gewerkt... |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
of een betere firewall als et echt wazig traag is. en meestal krijg je die MSN-cam fucntie niet aan de praat met poortmapping | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| in de regel werkt het dus NIET [punt] alleen als je een dure router met UPNP functie hebt, is het mogelijk dat je filetransfers goed werken en soms de microfoon. Camera werkt gewoon NIET achter een router/firewall ook niet met portmaps enzo, en uiteraard is microsoft te lui om er een oplossing voor te maken. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Met een draytek vigor 2200e met de laatste firmware werkt het allemaal goed hier hoor! En die is helemaal niet duur, 100€! Vaak wil een firmware update van de router het nog wel eens verhelpen. De Draytek ondersteunde het nl. eerst ook niet totdat ik hem geflashed had. Dat is dus camera, geluid én filetransfer! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 juni 2003
| Citaat:
![]() Firewalls zoals zonealarm kan ie niet goed mee overweg die kan je het best uitzetten. Voor routerfirewalls of zonealarm etc kan je deze poorten opengooien. Ik weet niet precies welk poort nou voor wat is maar ik denk dat het ongeveer zoiets moet zijn. Verbinding Poort Waarvoor TCP 6891 - 6900 Het verzenden van bestanden. UDP 6901 Praten, denk ook video TCP 6901 Praten, denk ook video EN er zijn dan nog een paar overige poorten waar ik echt niet van zou weten wat ze precies blokken maar hebben dacht ik wel te maken met msn, microsoft maakt het ons wel moeilijk ![]() TCP 1863 UDP 1863 UDP 5190 Nog vragen mail me maar voeg me toe aan msn of zet het hier neer. Ik ben niet zon hele grote expert op dit gebied ik klooi ook maar wat aan wil aan casemodding en overclocken beginne dus vandaar dat ikhier ben ![]()
__________________ Watch out i like computers | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 juni 2003
| Citaat:
Misschien kan je een of andere mask invullen ofzo. Ik wee thet nie, heb maar 1 comp tot me beschikking. Maar ik doe dit zelf niet vanwege de poorten die je opengooit. Ik draai webserver en dan is het nie zo veilig.
__________________ Watch out i like computers | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Nou wat is er zo erg aan? ik kan niet verzenden maar wel ontvangen. en via mail kan het wel.... en camera werkt inderdaad niet tot vrijwel nooit met router/firewall.
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| (firewall problemen) uTorrent | unstable | Software Junkies | 5 | 28-09-2006 21:07 |
| Beste Antivirus/Firewall Topic | RA-ART | Software Junkies | 9 | 25-12-2005 19:45 |
| waar kon je de ingebouwde firewall van win xp aanzetten ? | inanc_gangster | Software Junkies | 12 | 28-10-2003 15:10 |
| [NAT] Bulletproof achter Kerio Winroute Firewall 5.1 | FireWurX | Software Junkies | 10 | 22-09-2003 18:25 |
| Welke firewall | Kagar | Software Junkies | 9 | 25-05-2003 19:35 |