Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 26-05-2003, 15:19   #1 (permalink)

Standaard Het Grote "Enter The Matrix"-Topic

Aangezien dit zo'n übervet spel is verdient hij zeker wel een topic, hierin kan je vragen stellen en je mening geven.
Over vragen stellen
Vermeld altijd precieze systeem specificaties, gewoon de hardware die erin zit.
Leg je probleem altijd goed uit, niet het spel werkt niet, wat is er mis? Gewoon goed uitleggen, eventuele foutmeldingen ook posten. Screenshots is maximaal 400x300 anders sloopt het de forum-layout. Een link naar een eventueel groter plaatje mag natuurlijk wel!
Mening geven
Mening geven mag natuurlijk latijd, maar doe niet zoiets van "dit spel is cool" als enige post, tik er ook nog wat bij, of tik bijvoorbeeld waar je al bent, of speciale moves die je gedaan hebt.
"Hacking"
Als je het spel heb is het je zeker wel opgevallen dat er een knopje hacking zit in het hoofdmenu, als je dat gebruikt kom je in een soort dos box waar je van alles kan doen.
CD werkt niet, wel dir ,read en help. In die console kan je verder werken totdat je uiteindelijk bij de schijven a:, b:, v: ram: en logos: kan. Hoe dit werkt mag je allemaal zelf uitvinden alleen vraagjes kan je hier stellen, als je een antwoord geeft op zo'n vraag, zet er dan in het rood boven SPOILER voor de mensen die het zelf willen uitvinden.
Warez
Omdat warez hier streng verboden is, zie o.a deze mededeling en de mod policy wordt dat dan ook niet toegelaten in dit topic. In vrijwel alle gevallen is het een gele kaart. Requests zijn dus verboden maar ook links naar waar je het kan downloaden.

Dan verder, ik heb het spel zelf ook en heb het al uitgespeeld dus ik kan de meeste vragen wel beantwoorden. Mocht je ook een Het Grote "spel"-topc willen, moet je even mailen, maar dat staat ook in de mod policy die je uiteraard al gelezen heb
En onthoud, The Matrix is all around us, even in this very room!
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2003, 15:58   #2 (permalink)

Standaard

Persoonlijk, van wat ik ervan gezien heb moet ik eerlijk zeggen dat het niet zo'n heel erg super spel is. zowel kwa graphics als controls. ik heb het maar ff gespeeld want ik zit thuis nog steeds met een p2 350Mhz opgescheept (over 2 weken niet meer ). Maar voordat dit het duurste spel ooit is vind ik zeker dat ze wel wat meer in een betere engine hadden mogen investeren. De graphics zijn niet slecht, maar voor een spel dat zoveel heeft gekost had ik toch meer verwacht, iets van bump mapping ofzo. Ik vind dat dit spel toch wel teveel gehyped is door de film, als de film er niet zou zijn geweest dan ben ik bang dat dit spel een stuk minder verkocht zou worden.

Nogmaals ik vind het geen slecht spel, Als je een fan van The matrix bent dan zul je het ongetwijfeld niet een leuk spel vinden. Ook als je dat niet bent denk ik dat je plezier van dit spel kan hebben. ikzelf vind het meer Max payne alleen dan iets mooier en met een ander verhaal.
tongue_of_colicab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2003, 16:22   #3 (permalink)

Standaard

Dat het gehyped is door de film is meer dan logisch want dezelfde regiseurs hebben het verhaal geschreven (de nogwat-broers). Daarom is er zoveel geld aan uitgegeven. Je zegt dat de graphics niet mooi zijn terwijl je een p2 hebt en dat van max payne kan ik ook wel inkomen alleen is dit meer vechten en mp meer schieten.
Oud 26-05-2003, 16:28   #4 (permalink)

Standaard

Ik moet zeggen dat het idd wel wat afgeraffeld is, bijv. de filmpjes doen het pas goed als je update 1.52 heb geinstaleerd, maar dat mag dat pret niet drukken, schoppen en slaan vind ik nog steeds zo erg cool! En ach, als je een matrix fan bent(me ), dan boeien sommige dingen ook niet echt meer.
Oud 26-05-2003, 16:29   #5 (permalink)

Standaard

Ik zeg dat ik het spel nog niet op me eigen pc heb gespeeld omdat ik een p2 350Mhz heb. Maar ik heb het ook bij een vriend gespeeld, niet op me eigen pc.
Oud 26-05-2003, 16:31   #6 (permalink)

Standaard

Blijft jammer de ze de q3 engine hebben gebruikt en niet de ut2k3.....
Oud 26-05-2003, 20:09   #7 (permalink)

Standaard

Ja ik kan ook echt niet begrijpen waarom ze dat niet hebben gedaan, als je dan toch al zoveel uitgeeft dan maakt dat 'beetje' nou ook weer niet zoveel uit. Mja, k dnek dat ze hebben gedacht dat het spel toch wel genoeg zou worden verkocht dmv de film.
Oud 26-05-2003, 20:19   #8 (permalink)

Standaard

mischien werd het spel dan te 'zwaar' voor de 'huis-tuin & keuke computer'!
(ik heb het zelf nog nie gespeeld... >/ )
en hebben ze meer in de speelbaarheid en in de 'feeling' geinvesteerd dan in de graphics...
Oud 27-05-2003, 07:12   #9 (permalink)

Standaard

Het is idd nu speelbaar op bijna elke pc, ik draai hem op 4xAA en Anisotropic filtering. Op 1024x768. Dat is toch best wel wat vind ik zelf....
Oud 27-05-2003, 16:26   #10 (permalink)

Standaard

woei, heb hem nu aangeschaft! uberwreed!
loopt zwaar soepel bij mij, hogere res. heb ik nog nie geprobeert, heb aan 1 stuk door gespeelt tot aan de swat-heli met ghost, daar ga ik (nu nog) steeds dood...
zeer verslavend spelletje! was z'n geld dubbel en dwars waard!
Oud 27-05-2003, 16:51   #11 (permalink)

Standaard

Als je wil weten hoe dat moet, hieronder staat het, SPOILER
Gewoon tegen de muur staan totdat de heli z'n kogels heeft opgeschoten, dan met een snelschietendgeweer zoveel mogeljk die heli raken todat de swat komt, die sla je ff in elkaar en dan herhaal je het weer. Ik heb daar ook best lang over gedaan
Oud 27-05-2003, 19:49   #12 (permalink)

Standaard

ik eiglijk niet.. 1 keer dood gegaan daar.. tot ik erachter kwam..
je moet idd schuilden..en dan met die duik en schiet tegelijk doen..

had het spel helemaal in 3 dagen uitgespeeld beide characters.
vraag me nog af wat er te zoeken valt. hacken waarschijnlijk..

dit spel, samen met de Animatrix is zeer aan te raden als je echt ALLES wilt wete wat er te weten valt van het verhaal de Matrix. Er zit veel film materiaal in, wat een paar gebeurtenissen in Reloaded duidelijk maakt .
Loki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2003, 21:09   #13 (permalink)

Standaard

Idd, het is en blijft heel cool en er zit dus ook film in (h)

Dat hacken is echt supertof, kom je ook nog allerlei dingen tegen. Ook heb je nog de Sparks Training Construct als je het uitgespeeld hebt incl hacking
Oud 27-05-2003, 21:47   #14 (permalink)

Standaard

als je dat hacken vet vind raad ik je aan het spel 'uplink' te downloade (aanschaf is het eigelijk nie waard) ziet er uit als een soort besturingsprogramma en dan kan je opdrachten aannemen (hacken dus) en met dat geld weer je computertje uitbreiden (net modden ) en betere spullen aanschaffen is wel geinig...

ik ben nu voorbij die heli!
maar ik heb af en toe dat er geen geluid is bij sommige stukjes film! >D
ff patch downloade?
Oud 27-05-2003, 21:51   #15 (permalink)

Standaard

Idd, patch 1.52 downloaden en het meeste is opgelost

(/me heeft uplink al uitgespeeld <- vet chill spel!! (http://www.introversion.co.uk/uplink/index.html) )
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic brantje Area 1337 52 21-10-2005 18:04

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.