| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Eemnes
| Hoe werkt de training mode? en hoe laat je zo'n training? ik snap er niks van alvast bedankt
__________________ Athlon XP 3000+ Peak Radeon 9800SE TwinMOS 256 DDR PC2700 Asus A7V600 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Om in de training mode te komen, moet je een code invoeren in je hacking console. Volgensmij werkt dit alleen als je het spel heb uitgespeeld hij luidt: Spoiler 13D2C77F gewoon ff copy en paste in notepad, die code moet je met cheat invoeren in je hacking console. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| als je 'the matrix' heb gezien, herinner je je mischien wel, dat neo op een gegeven moment karate kon, en daarna ff ging matte met morpheus... die kennis van karate werd in zijn geheugen geladen, spoiler dit is dus die training.exe in die hacking mode alleen moet je dan een *.dsk file inladen, als je het spel heb uitgespeelt heb je sword.dsk tot je beschikking en kan je met een zwaard vechten! Modjuh: ff geëdit! edit: is cool
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: nijkerk
| een vraag in de pc-zone stond over ETM dat je multiplayer kon krijgen ( dat je dus een gesplist beeld hebt ) en extra moves kon krijgen via het hacking system in etm maar ik snap er de ballen van hebben jullie een oplossing ?
__________________ BLAAT |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik had ook ergens gelezen dat je via de hacking mode ook allerlei dingen kon veranderen, iets in de richting van zwaartekracht enzo, zodat je de cheats ook niet meer nodig had... hier geloof ik ook heel weinig van...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |