| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2003
| hey jongens ik zal het proberen duidelijk uit te leggen ik heb gister 2 beeldschermen aangesloten op 1 pc nu laat hij op me hoofdscherm me desktop zien met me startbalk enz maar ik zou ook graag willen dat op het scherm ernaast exact hetzelfde komt dus als ik op me hoofdscherm bijvoorbeeld film kijk dat het ook op het 2 de scherm te zien is ik heb al vanalles geprobeerd met de Nview instellingen van Nvidia maar dara kom ik er niet mee uit weet iemand een ander programma ? groetjes delslet |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| je zult het tog wel met nview in moeten stellen
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Relatief simpele vraag, Configuratiescherm -> Beelscherm ->instellingen(tab) Zorg dat als je op je 2e moniitor daar klikt dat uitbreiden naar deze monitor uitstaat. Ga nu verder naar Geavanceerd, klik op de Tab van nVidia en selecteer dan nview, dan even op kloon zetten, toepassen en klaar ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2003
| ik heb namelijk 3 screens 2 monitoren en 1 TV maar het blijkt niet mogelijk te zijn om een cloon uit te voeren met een monitor en een tv scherm wel met 2 monitoren dan werkt alles perfect hoop dat je me nog eens kan helpen groetjes delslet |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| ik heb een keer mn tv op mn pc aangesloten, maar het beeld was zo slecht, voor te chatten moet je lettergrote op max zetten, op 800x600, verticalle randen van kaders hebben horirantale strepen... en vooral: een film afspelen op media player: je ziet het programma wel, de knoppen, alles, maar het midden is gewoon zwart , geen beelden ?! ik heb bijde aansluitingen geprobeerd, die video-S en video-C (als ik het me goed herriner) iemand oplossing, of ligt het gewoon aan mn tv? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| thx, snelle reply jammer, daar gaat mn idee , chatten terwijl ik relax op mn bed lig (geen commentaar )volgende keer probeer ik dan film te bekijken... (ik moet eens een langere kabel kopen, anders moet ik pc weer versleuren) |
| | |