| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Jaja ik heb gta3 weer eens uit de kast gehaald omdat ik om 1 of andere reden achter in de kast had gedondert. Maar nu weet ik die reden dus weer. Het is een zeer bekend probleem maar ik ben al 3 dagen aan het zoeken op het web maar nergens een patch te vinden, het moet ook nog in combinatie wezen met een no-cd crack. En omdat oc.nl niet meer bestaat, hoop ik dat jullie me kunnen helpen.Als ik een saved game open loopt ie vast!! En ik ben het nu wel zat om iedere keer een New Game te starten. Ik heb ook al op dit forum gezocht maar geen topics over zo'n patch. Grtz Yuri. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 maart 2003 Locatie: Leiden
| Wat jij doet is illegaal. Software kopieeren is niet liev >D Cracks dat zoek je maar lekker zelf uit met je rotzooi, hier mag dat zoiezo niet. BTW: GTA3 is oud, GTA:Vice City is al een tijd uit.
__________________ * Mijn website met vanalles en nog wat ------> www.Novah.tk <------ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| sorry, mijn vorige post liep een beetje weg van het onderwerp.. ik heb dit probleem ook gehad, en opgelost door opnieuw de game te installeren en de save games handmatig in de save game map te plakken.
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Hmmm tja why nocd wat is het punt of je nou wel of geen cd erin doet..... ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| ON-TOPIC!
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Ahum, maareh dat is een bekend probleem hoor als je Win XP gebruikt (of welke windows dan ook geloof ik) dat je de savegames niet meer kan gebruiken. daarom zijn er ook diverse patches voor te downloaden op dat wereldwijde web dus.. ik zou es effe gaan googlen gegarandeerd dat je wat vind?!
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik ben al 5 dagen aan het googlen en ik heb nu al honderden verhaaltjes gelezen van mensen met hetzelfde probleem maar nergens een goeie patch te vinden. Ik heb er er een stuk of 6 gehad maar nix werkt. Maar ik heb al een goeie patch nu, een vriend van me zei vandaag ga eens naar megagames.com en . En na 2 minuten speelde ik alweer op het 3e eiland. Die patch was maar 2kb!! Nou jah bedankt iig. Grtz Yuri. |
| | |
|
| « 2 screens
|
Welke firewall » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Auto resize img tag. | performa | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 28-03-2006 21:52 |
| Auto versterker ? | SubZer0 | Elektronica Junkies | 19 | 27-03-2005 14:45 |
| Auto puntes op de E ? | Raptor | Software Junkies | 9 | 22-03-2004 17:44 |
| Auto. | amd | Area 1337 | 44 | 30-09-2003 22:00 |
| Auto-RAI A'dam | Hummel-X | Area 1337 | 18 | 14-02-2003 15:56 |