| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: amterdam
| Ola, Ik wil graag weten hoe je interlace op een plaatje zet die afneemt van donker naar licht. Net als bij de banner die op deze pagina verschijnt van SPACE PROMOTION De interlace is bij de onderkant donkerder en ook bij de rechterkant waar de verschillende producten verschijnt. Dit is echt super mooi. Hellup :P |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Moet je zeer waarschijnlijk me de gradient tool doen. Zeer waarschijnlijk met de gradient tool die overloopt van voorgrond naar transparant. Als je dit gedaan hebt kun je nog wat aankloten me de overvloeimodussen om hem transparanter te maken. Daarna hebben ze ook nog "scanlines" aangebracht. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: amterdam
| Ik heb met de selectie tool een rondje gemaakt. En die heb ik ingevuld met een kleurtje. Nu als ik dan Edit, transform, scale doe en vervolgens het rondje kleiner wil maken, dan maakt hij mijn huidige ingevuld rondje kleiner. Hoe moet ik alleen die selectie rand kleiner maken, zonder dat mijn ingevulde werk veranderdt. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC modden met Photoshop | chazy | Area 1337 | 6 | 7-08-2005 13:40 |
| [photoshop 7.0]Hoe middelpunt bepalen? | QuincMan | Software Junkies | 3 | 1-04-2004 18:37 |
| Laat je photoshop kunsten hier zien! | B@S | Area 1337 | 12 | 1-08-2003 01:31 |
| nog een kleine photoshop vraagje | Patrick | Software Junkies | 3 | 23-05-2003 14:17 |
| Photoshop | Kagar | Software Junkies | 10 | 16-05-2003 16:56 |