| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| ik wil dus 1 of ander servertje gaan maken die dan met mijn pc is gelinkt (via cross over netwerk) en zo naar het internet. dus: Code: SERVER
|
|
|
|
\/
MIJN PC
|
|
|
\/
INTERNET greetz, squid
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Wat wil je met die server doen? Web-publishen, FTP oid? dan moet je namelijk de IP forwarden vanaf je eigen pc naar de server. wat ik zou doen is internet laten binnenkomen op je server en naar je eigen pc doorverbinden. idd met crosscable.
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| welleh, ik zit wel achter een hub, maar het zit zo dat we hier breedband duo tarief (belgie) hebben, dat houd in dat elk zn eigen ip enz enz enz heeft, dus is me pc eigenlijk rechtsreeks op i-net gesloten. op deze hier heb ik win xp op die andere zet ik, win 98, 3.11, wathever (mss linux knoppix?) ik ga tussen die server en mijn pc een cross netwerk duwen dus... maareh, wat voor progje moet dat wezen?
__________________ pcatom.be |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Server] PHP/HTML Server opzetten | Raven | Software Junkies | 16 | 24-08-2005 15:36 |
| FTP server?? Hoe? | sero | Software Junkies | 12 | 13-04-2005 14:45 |
| [CIP] T13 Server MOD | Terminal13 | Casemod Project Logs | 29 | 23-09-2004 22:38 |
| Netwerk doorlinken? | Spike | Hardware Junkies | 11 | 4-04-2004 19:00 |
| Doorlinken na post | Syzzer | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 6-02-2003 07:18 |