| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik heb daar gelukkig geen last van ![]() ![]() Klikbaar Overigens is dit bij mij ook lang niet altijd zo, het hangt idd erg van de hoeveelheid seeders af. Kijk hier anders maar even: Bittorrent Tutorial, ICER.nl |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 april 2008
| Citaat:
| |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je moet het aantal connecties van je Bittorrent client limiteren, als je dat niet doet, dan wordt je verbinding alleen maar gevuld met communicatie naar andere peers en is er geen bandbreedte meer over om data te versturen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: Leidschendam
| hij doet het hoor ![]() ![]()
__________________ I know I'll never trust a single thing you say, You knew your lies would divide us but you lied anyway, And all the lies have got you floating up above us all, But what goes up has got to fall |
| |
| | #21 (permalink) |
| Wat was nou de oplossing, de connecties limiteren?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #22 (permalink) |
| nee, ik heb betaalde poorten opengezet en opletten of er geen torrents zijn met meer leechers dan seeders
__________________ I know I'll never trust a single thing you say, You knew your lies would divide us but you lied anyway, And all the lies have got you floating up above us all, But what goes up has got to fall |
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Je kan natuurlijk ook Nieuwsgroepen proberen.. Eweka Internet Services deze is erg goed en je kan zoveel downloaden als je wilt met jouw maximale snelheid. continu.. Het kost alleen wel 7,50 in de maand..
__________________ I <3 HARDSTYLE |
| |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 april 2008
| Citaat:
Die is veel beter kwa retentie, prijs en compleetheid op langere retentie's ![]() | |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
Als jullie willen babbelen over nieuwsgroepen dan kan dat in een nieuw topic, mits het geen warez-topic wordt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #29 (permalink) |
| dar was slechts een sugestie en niet gelijk helemaal off-topic als ge snapt wat ik bdoel
| |
| | #30 (permalink) |
| Nouja, dan gaat ie dus maar op slot. Ik ben moderator, geen kleuterleidster. Mocht iemand hier bezwaar tegen hebben, dan stuur me maar een PM.
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geheugen snelheid | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 8 | 26-04-2007 12:06 |
| Bus snelheid = Fsb??? | boyac | Hardware Junkies | 18 | 4-09-2006 02:31 |
| CPU snelheid | Freakyboy | Hardware Junkies | 4 | 26-01-2005 17:27 |
| Sneltoets muis snelheid | defecto | Software Junkies | 2 | 11-08-2004 21:39 |
| Upload en Download snelheid knijpen | Willy | Software Junkies | 9 | 9-01-2004 19:01 |