| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2008
| Ik heb al een tijdje last van een probleem. Het heet zlob nu heb ik hem verwijderd met unlocker alleen blijkt er dus nog een trace van over te zijn. Als ik spybot run dan vind hij elke keer Zlob.DNSchanger.rtk en right media. Nu weet ik dat zlob in een van de regestery keys zit alleen kan ik hem niet verwijderen en eigenlijk durf ik het ook niet zomaar. Ook vind ik vaker met antivir dit virus JS/Dldr.Agent.KO. Nu is mijn probleem men internet. Ik kon ie7 niet gebruiken tot ik een programma genoemd msgms.exe uitgezet heb en gedelete heb opera had toen geen problemen die gebruikte ik toender tijd dus ook. Dit bleek dus een fake versie te zijn van msn en onderdeel van zlob. Toen deed men ie7 weer goed. Maar nu doen mijn opera en ie7 weer heel raar. Ene keer kan ik paginas laden andere keer niet. Ik kan niet eens op google komen of op men mail na een half uur proberen doet hij het 5 min ineens weer maar dan weer niet. Alleen de paginas die ik de hele tijd open heb staan (casejunkies forum guild forum en andere forums). Die wil hij wel refreshen en openen maar verder nix nieuws. Wel duurt het eeuwen voor hij ze refreshed en soms heb ik alleen text en geen echte pagina. Dit irriteert me echt heel erg. Ik heb al een hijack log gemaakt en op een site gezet alleen hebben ze nog geen tijd gehad. Weet iemand hier toevallig hoe ik dit op kan lossen. Of heeft iemand verstand van hijack logs
__________________ ={ ASUS P5K * INTEL E4500 (overclocked) * OCZ Platinum EL 2 DC CAS 4 800 mhz 2 gb * PEAK 3850 512 mb (overclocked) * Barracuda 320 GB 16 mb * OZC StealthXStream 500 Watt * Recom (CARBON) Backdraft }= |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Nieuwe install van windows?? Zelf heb ik niet echt verstand van services en registrykeys enzo... Maar misschien is tuneup utilities iets voor jou?
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #3 (permalink) |
| nou ik ben men windows cd kwijt dus ik kan hem niet herstellen. En de afgelopen dagen heb ik zoveel veranderd en getweaked dat ik hem ook niet kan terug zetten naar een restore point. Herinstalleren zou een optie zijn maar ik heb geen tijd en geen zin om alles weer te tweaken en te optimaliseren enz enz. Ben de vorige keer een halve week bezig geweest om mijn windows te tweaken zodat alles weer werkt zoals ik wil. Maar tuneup utilities was dat. heb ik nog nooit van gehoord.
__________________ ={ ASUS P5K * INTEL E4500 (overclocked) * OCZ Platinum EL 2 DC CAS 4 800 mhz 2 gb * PEAK 3850 512 mb (overclocked) * Barracuda 320 GB 16 mb * OZC StealthXStream 500 Watt * Recom (CARBON) Backdraft }= |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Progje wat eigenlijk alles op je pc opschoont en repareert, je kunt je registeronderdelen bekijken en nagaan wat er allemaal niet in thuis hoort, je schijf repareren en defraggen. Eigk een hele hoop in 1. Gewoon een trial downen kan geen kwaad hoor. Je kunt ook een hele zooi instellingen van windows veranderen, zoals de popup snelheid van de startbalk enzo.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| pff heb net men windows opnieuw geinstalled. En hij heeft windows op de verkeerde partitie gezet nu is een van men meest gebruikte schijven geformat. Bij deze ben ik bezig alle gedelete files terug te halen. Ik hoop dat het goedkomt anders heb ik een probleem met werk en school.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows opstart probleem | SupReme | Software Junkies | 17 | 28-05-2007 14:33 |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 22:31 |
| Probleem met DVD-ROM en Windows | Code-X | Software Junkies | 12 | 16-04-2004 19:16 |
| Probleem met windows ME | plieshout | Software Junkies | 3 | 9-11-2003 17:49 |
| Probleem met windows installeren.... | mir4dor | Software Junkies | 10 | 17-10-2003 21:57 |