| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 september 2008
| Ik heb een site, bestaande uit drie frames: kop, inhoud en home. Klikt men bij de kop of de inhoud iets aan, dan wordt het onderwerp geopend in HOME. Via Google komt men op een onderwerp, klikt dit aan en men krijgt alleen HOME Nu wil ik, dat als iemand zo een Home aanklikt, automatisch de kop en de inhoud ook geladen wordt. In het verleden is dat gelukt, door in de Home een vermelding in de HEAD te maken (onload???). Kan iemand mij helpen?? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2006
| Ik kan je alleen maar aanraden om niet meer met frames te werken maar gewoon met de include methode van php
__________________ http://img243.imageshack.us/img243/2574/userbarjl7.gif |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Je zou een javascript functie uit kunnen voeren die kijkt wat de locatie is van de parent, als deze gelijk is aan de hoofdpagina, zit hij dus in de hoofdpagina. Als dit niet zo is, dan zou je de pagina kunnen doorsturen naar de hoofdpagina. De exacte javascript heb ik hier niet bij de hand, maar weet zeker dat het het met google te vinden is.
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Openen van dremel | PeaceMaker | Elektronica Junkies | 4 | 1-08-2005 18:17 |
| .bin files openen | tongue_of_colicab | Software Junkies | 16 | 13-10-2003 18:16 |
| HD wissel frame modden. | ericq | Casemod Junkies | 3 | 27-05-2003 14:05 |
| Cd-Lade openen met snelkoppeling | Eergassie | Software Junkies | 13 | 7-04-2003 14:26 |
| Frame voor de Active Desktop | The Undertaker | Software Junkies | 0 | 7-04-2003 09:17 |