| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2007 Locatie: ruddervoorde
| Ik heb een probleem als ik mijn pc opstart. Hij gaat namelijk automatich proberen vanaf cd te booten en als ik hem eens heropstart boot hij gewoon xp vanaf mij hdd. De boot instellingen staan zelfs alle 3 op hdd en toch blijft dit voorkomen. wie kan me helpen? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zet je eerste bootoptie eens op HDD en de rest op disabled, als het kan. En 'Boot other device' oid helemaal uit. Wat extra info over je moederbord zou overigens ook geen kwaad kunnen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| opnieuw opstarten | weedwalk | Software Junkies | 4 | 4-12-2006 20:22 |
| Vervelende pop up bij opstarten | brantje | Software Junkies | 0 | 1-04-2005 13:17 |
| Probleem met opstarten | ModBo3rtje | Hardware Junkies | 2 | 23-12-2004 00:35 |
| XP Vastloper bij opstarten... | SaTZzz | Software Junkies | 1 | 23-11-2004 19:13 |
| xp opstarten | Hellion | Software Junkies | 5 | 19-04-2004 13:58 |