| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2008
| Hallo, De laatste tijd loopt mijn pc behoorlijk vaak vast. Gewoon tijdens internetten en ook tijdens gamen. Ik heb dan wel behoorlijk wat progjes open staan als de boel vastloopt. Ik dacht meteen aan de voeding, ene OEM 400 watt kreng.. ![]() Ik heb nu een Cooler Master RealPower M 700W gekocht. Ik ga er vanuit dat dan mijn problemen over zijn. Want er zit toch wel best wat appartuur achter. ALTERNATE - HARDWARE - Energie - Voedingen - meer dan 600 Watt - Cooler Master RealPower M 700W Greetz, Joram |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Wat voor pc heb je? Want een 700watt voeding is groot hoor, vooral als je eerst 1 van 400watt had. Dan is een 400watt van een a-merkt al meer dan voldoende. Ook kan je probleem van wat anders komen, bijvoorbeeld je ram. Je kan ook proberen om een nieuwe install te doen van je OS, dat wil ook vaak helpen.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik heb er 2x 2GB G.E.I.L geheugen in. O.S. opnieuw installeren is niet echt een optie, ik heb de instal dvd niet... Lang verhaal hoe dat komt want heb wel de 64-bits versie liggen. Dit zit in mijn pc: AMD dual Core 4600 2 HDD, 80+ 160 GB 2 branders 7 fans 8500GT videokaart Greetz, Joram |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik heb 2x Memtest open gehad, allebei 1023mb laten testen. Kwartier laten draaien en 0 errors gevonden. Load stond op 100 % bij Everest dus ze werden behoorlijk ana de tand gevoelt maar kon nog prima internetten wat ik op dit moment dus doe. Greetz, Joram Laatst gewijzigd door Joram : 23-08-2008 om 17:27. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| deze memtest: MemTest: RAM reliability tester for Windows Procesoor was op load 100% dus de boel werd flink aan de tand gevoelt maar deed prima. Miss toch VGA probleempje... Had ik al eerder. Greetz, Joram |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vandaag nog testen gedaan met Everest en andere progjes en systeem getest. Deed het prima. Ik kijk eht eens aan emt andere voeding en als ik mijn andere videokaart heb. Dan is alels wel over want ik denk dat het toch de VGA is. Greetz, Joram |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Die memtest die jij gebruikt test alleen het niet-gebruikte geheugen. Je moet van deze memtest gebruik maken: Memtest86+ - Advanced Memory Diagnostic Tool |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Probeer eens .NET Framework 3.5, heb laatst hetzelfde gehad, en na die instal niet meer.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Nog steeds zo onstabiel.... Ik denk dat ik al weet wat dit gedoe veroorzaakt: Jullie hadden eht toch over het geheugen, het is min of mer het geheugen: Geheugenpoorten van Mobo!!! Ik heb al een vorig mobo teruggestuurdt wegens niet goed werken van de poorten 3/4 en deze heeft dat ook, poort 3/4 werkt niet. Ik liet het er maar bij omdat het systeem verder wel goed liep dusja.. Nu beginnen de problemen weer en ik vertrouw het mobo niet, door de problems met geheugenpoorten. Iemand had het over Bios-update, zou dat werken? Greetz, Joram |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| systeem loopt vast | rietveld | Software Junkies | 6 | 11-07-2007 13:15 |
| windows loopt vast bad sector ? | hellraver | Software Junkies | 13 | 29-10-2006 15:50 |
| PC loopt vast in 3D mark na oc'en | Olivier_14 | Cooling & OC Junkies | 2 | 30-03-2006 13:35 |
| Windows XP instal loopt vast. | dj_dysaster | Software Junkies | 8 | 7-02-2004 20:55 |
| PC Loopt vast in boot scherm | SiLaTroN | Software Junkies | 13 | 25-12-2003 00:07 |