| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ligt er aan hoe die toepassingsfouten zijn ontstaan.. Dat kan ook door een brak bitje in een geheugenmodule gebeuren, of als er een bestand van de app beschadigd is - msnmsgr.exe lijkt erg vaak vast te lopen, of had je een hoop vensters open toen ie vastliep?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2008
| Msn sluit steeds af door DEP, protection dinges voor gegevens van Vista... Ik installeer vanavond even 64-bits Vista en kijk het dan aan. EDIT: Ik hoor nogal gruwelijke verhalen over 64-Vista ... ![]() Dat die NÓG onstabieler is dan 32-bits. Dat moeten we natuurlijk neit hebben he. Ik twijfel om weer terug naar XP over te gaan, want onstabiel gedrag is NIKS. Greetz, Joram Laatst gewijzigd door Joram : 28-08-2008 om 18:12. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Omdat ik toch de VGa wantrouw heb ik die er maar eens uitgehaald en ik ga nu testen op onboard-vga... Ik heb wel wat vreemds gezien op een transistor of hoe dat ding ook heet ![]() ![]() Greetz, Joram Laatst gewijzigd door Joram : 7-09-2008 om 12:39. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Heb je daar een gedetailleerdere foto van? Het lijkt alsof dat ding óf gloeiend heet is geweest, óf dat het onderdeel waterschade heeft...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Is helaas niet mogelijk, camera kan niet van dichterbij... Ik heb die troep er bijna allemaal vanaf gekregen. Ben ermee trug geweest maar omdat ik nogal een B-merk mobo had: Foxconn , zei de eigenaar dat het daar aan lag, dat die deze kaart gewoon niet aankan.Nou, ik heb een nieuw mobo gekocht die ik toch al wilde: MSI K9N2 SLI Platinum ![]() Greetz, Joram |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dat is een spanningsregelaar, als die oververhit is geweest, kan de spanningstoevoer van je videokaart onstabiel worden en daarmee je hele kaart/systeem. Overigens is Foxconn alles behalve een B-merk: zij maken namelijk borden voor het overgrote deel van de OEM's als HP, Dell en bijvoorbeeld ook de elektronica van de iPod wordt door hun gemaakt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| We zien wel, er zit nog ruimschoots garantie op en als mijn systeem met nieuwe install Vista en nieuw mobo nóg niet stabiel is ga ik lekker weer langs en dan mogen ze hem trugsturen. Videokaart werd wel best heet met die brakke passieve koeling: 70 ong tijdens gamen, 60 idle. Heb er toen een koeler opgezet en nu is de temp max 49 onder full load met Crysis. Dat van de I-pod weet ik inderdaad maar hoor van meerdere mensen die ik ken dat ze Foxconn geen goede mobo fabrikant vinden, ook pc mensen. Ook vond ik het zeer betreurenswaardig dat al de 2e keer de geheugenslots niet werkten. Greetz, Joram Laatst gewijzigd door Joram : 3-09-2008 om 22:25. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 maart 2008
| Citaat:
| |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Ook dat heb ik gedaan ja, Vista 64 bits staat er nu op, maar... Ik merk tijdens crysis dat de videokaart poging to neiging heeft om te freezen, heel even hoor je de toon en freezes het een fractie van een seconde, maar de boel slaat NIET vast. Nogal logisch, met een 8500 Crysis spelen...:P Vista zelf heeft er niks mee te maken gehad. Met onboard liep de boel ook lekker.... Greetz, Joram |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| systeem loopt vast | rietveld | Software Junkies | 6 | 11-07-2007 13:15 |
| windows loopt vast bad sector ? | hellraver | Software Junkies | 13 | 29-10-2006 15:50 |
| PC loopt vast in 3D mark na oc'en | Olivier_14 | Cooling & OC Junkies | 2 | 30-03-2006 13:35 |
| Windows XP instal loopt vast. | dj_dysaster | Software Junkies | 8 | 7-02-2004 20:55 |
| PC Loopt vast in boot scherm | SiLaTroN | Software Junkies | 13 | 25-12-2003 00:07 |