| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Hey mensen ik heb een vraagje. Ik wil mijn PC beetje boosten qua snelheid. Onnodige services uitschakelen helpt daar een hoop bij. Maar nu is de vraag welke services zijn onnodig Ik weet dat google hierbij mijn beste vriend is. MAAR ik heb thuis een netwerk. Dus ik weet niet of ik zomaar alle services die in een tut staat kan uitschakelen. Kan iemand me vertellen welke services ik kan uitschakelen zonder mijn netwerk in problemen te brengen.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Citaat:
Dit is een algemene vraag. Als mensen een bepaalde service weten te noemen dat uit kan.. dan helpt het meerdere mensen toch .
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ligt er net aan welk OS je hebt, of je printers gebruikt, of je genoegen neemt met WIndows 2000-look.. en waarom zou je niet gewoon proberen, je kan immers vanalles weer aanzetten als je het toch nodig hebt. Enige wat ik zo kan bedenken dat misschien overbodig klinkt maar het niet is, is de Workstation service.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2008
| http://www.pcleek.com/Overzicht/Windows-XP/ staat veel informatie op over het tweaken van xp en vista en ook jouw vraag staat er ergens onder. Zelf heb ik het gedaan met hulp van google je kan bijna alles uitzetten namelijk. En als je een probleem krijgt start je gewoon op in veilige modus en zet je het weer aan of je reset je pc naar een paar dagen terug. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2008
| Ok ik heb nu een heel handige website voor de services gevonden. Alles staat er tussen gewoon steeds op volgende of vorige drukken. Bij alles staat ook een vermelding wat het doet en waarvoor je het nodig hebt en hoe je windows het aan heeft staan( manual automatisch of disabled). Wel lijkt het me handig om inplaats van msconfig de uitgebreidere services.msc te gebruiken. Gewoon intypen bij uitvoeren/run en je bent er al kan niet missen. Cryptographic Services Service En nu een nederlandse site, maar hier staan niet alle services tussen alleen een paar. Ik zelf heb de bovenstaande net doorgenomen en heel wat applicaties uitgezet. Tweak Windows XP Services: opstartproces/bootproces versnellen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| windows XP | grimmeld | Software Junkies | 14 | 8-10-2006 22:56 |
| windows xp | burak | Software Junkies | 16 | 16-01-2004 22:37 |
| windows 3.11 | inanc_gangster | Software Junkies | 44 | 12-12-2003 13:35 |
| Windows XP Box | uzuri | News & Review Junkies | 6 | 7-12-2003 23:26 |
| Windows+ ... | squid | Software Junkies | 32 | 8-01-2003 15:52 |