| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Ik was lekker crysis aan het spelen tot ik in die bunker kwam waar dat monster tot leven komt en alles bevriest. Ik had on 40 fps all the way 1680 1050 Ultra high met mijn 8800 gt sli en Core 2 3+ Gghz Kom je in dat level waar de zon opkomt MOOoo me hele systeem loopt steeds vast daar niet normaal zwaar :P meer mensen hier last van? ik vraag me af of het komt omdat ik op 1680 speel met maar 512 mb op de videokaart ![]() Crysis 1.2 zijn dit programmeer fouten of is crysis echt zo ziek zwaar ![]() Laatst gewijzigd door Hellion : 22-06-2008 om 04:04. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik kan er verder geen oordeel over geven, maar voor zover ik heb gehoord is crysis gewoon belachelijk zwaar. Er zijn heel weinig kaarten die het op het hoogste niveau kunnen spelen, dus ik zou gewoon je settings wat naar beneden gooien en kijken wat er dan gebeurd. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Crysis is echt lomp zwaar. Alleen met triple SLI 8800 Ultra's konden ze een half jaar terug ofzo alles op z'n hoogst draaien.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| mja was een bug hij zakte naar 1-2 fps maar is nooit meer terug gekomen (nu gewon 50 daar ofs haha gelukkig maar ik draai ook de ice maps nu met 30 fps ong , eigenlijk vrij vloeiend ook in die ziek zware maps. Very high is sowieso mogelijk in XP maar dit is zegmaar nog hoger. Maar goed veel bugs iig :P elke 20 minuten vast lopen ook geweldig. Net zoals die 10 miljoen andereklagende spelers ![]() Laatst gewijzigd door Hellion : 24-06-2008 om 04:24. |
| | |