| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Wat vinden we er van? Mijn ervaringen zijn dat het een goede versie is met veel verbeterde features. De adresbalk is wennen, maar ik ben er nu al wel aan gewend. Vooral de starttijd en de memory gebruik is erg omlaag gegaan. Van 200mb naar 95mb met 3 tabs open. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Gebruikte op andere pc zl een tijdje de bèta versie en de RC's en na een beetje wennen is idd echt wel duidelijk dat het een vooruitgang is . Als ze niet de pech hadden dat Opera 9.5 een tijdje vroeger verscheen en die ook de nodige vooruitgang geeft geboekt had ik misschien wel terug volledig FF gebruiker geworden . |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Jeah, heb hem ook gedownlaod, geinstalled, en toen meteen weer verwijderd en terug gegaan FF2, die bevalt me veel beter. Ik vind de stap ertussen nog ff te groot en vind vooral die url balk metal die namen erg storend. voor de rest vond ik hem wel mooi, maar het gaat toch teveel de vista kant op.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Nou... mijn mening: Ik vind de versie VEEL beter dan 2 Er zijn veel handige nieuwe functies: - Als je bijvoorbeeld iets sleept zie je het plaatje of de tekst van de link "aan de muis hangen" - Het download venster vind ik fijner en makkelijker te gebruiken - De URL balk, ik vind hem zo veel makkelijker, als je een deel van de link typt zie je gewoon alle adressen maar ook het icoontje van de site, zo vind je ze sneller terug. - Hij start sneller en lichter op. - Als je meer tabbladen geopend hebt en je sluit firefox, dan kun je die tabbladen opslaan en de volgende keer weer openen ( en volgens mij kon dat bij V.2 niet ) - Er zijn nog wel meer dingen, maar die weet ik nu niet zo even te noemen. conclusie: Ik vind het een hele verbetering ![]()
__________________ I <3 HARDSTYLE |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Ik heb FF3 al wel gedownload, maar nog niet geïnstalleerd. Omdat ik altijd vrij veel tabs open heb, moet ze ff bookmarken en dan FF3 installen. Hoe zit de compatibiliteit van extensions trouwens, ik heb er namelijk wel een aantal draaien die ik niet kwijt wil. Ben wel benieuwd, lees hier eigenlijk alleen maar positieve reacties ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Sommige extensies zijn compatibel, andere dan weer niet... Ken mensen die er geluk mee hadden en er bijna geen hadden die niet werkten, maar zoals ik al zei andersom kan dus net zo goed... In theorie kan je ze wel naast elkaar installeren om dit na te gaan . Of moet ergens wel te vinden zijn, maar jah, ergens...![]() . In ubuntu gebruik ik nu ook FF3 en daar is het uiterlijk niet zo veranderd dus dat scheelt ook wel maar zoals ik al zei: in XP blijf ik bij Opera![]() ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb 'm geïnstalleerd en op 1 of 2 na zijn mijn extensions allemaal compatibel. Voor zover ik FF3 nu heb gebruikt ben ik er ook erg over te spreken, geheugengebruik is een stuk lager, nieuwe skin ziet er strak uit en het prog lijkt in zijn geheel weer wat volwassener te zijn geworden.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Pluspunten: - Browset sneller - geheugenverbruik eindelijk verbeterd - places \o/ - extensions werken goed nog steeds (webdeveloper werkt hier wel) - extensions instaleren in firefox zelf - gecko 1.9 \o/ Erg goede update, draait als een zonnetje hier, heb hem laatst op het werk geinstaleerd op windows xp, vind de skin op linux machines mooier eerlijk gezegd. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Firefox Downloadbeheer is weg | SupReme | Software Junkies | 5 | 6-07-2007 16:03 |
| firefox doet gek | Pawiro | Software Junkies | 4 | 11-11-2006 15:28 |
| Het Firefox Topic | Masterslave | Software Junkies | 215 | 24-10-2006 16:29 |
| [Firefox plugin] Quickchat | eXistenZ | Software Junkies | 0 | 1-03-2006 14:15 |
| Firefox doet het niet | Pawiro | Software Junkies | 4 | 20-02-2006 22:11 |