| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Met welk programma kan ik het beste een backup maken van mijn harde schijf? Geen Norton graag .Altijd gezeik mee gehad ook bij iedereen die ik kende met een Norton product, CPU loads van 40 % met ziek geheugen gebruik of het Norton syndroom '' ik heb de macht ik neem over'' Net Norton Ghost geinstaleerd op mijn gloedniewe core 2 systeem met alles erop en eraan die al een jaar goed draaid. En je raad het nooit ![]() : blauwe schermen direct opstarten bij booten en vervolgens het systeem laten vastlopen . Met norton ben ik voor goed klaar!Ik ben op zoek naar een programma wat een backup maakt en verder niets, geen achtergrond troep spyware achtige toestanden zoals norton, dus een image maken en vervolens de image implanteren op een nieuwe harde schijf iemand een suggestie ? mag trouwens best in DOS modes.Laatst gewijzigd door Hellion : 31-05-2008 om 00:09. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Volgens mij was er in een computer idee van een half jaar geleden een artikel daarover, ze gebruiken een (gratis?) backup programma, maar ik weet niet meer hoe die heet. Ik zal het nog even opzoeken voor je. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Met nero back it up kan het ook. Maar wat ik je echt aanraad. Is zeer handig vooral bij meerdere PC's Neem een NAS schijf. 1tb ofzo. Die sluit je aan op je entwerk. Je stelt hem zo in dat die om de zoveel tijd bij alle computers gegevens backupt naar zichelf. Dat is echt zorgeloos
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| tjaa NAS is mischien een beetje duur als oplossing :P
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Harde schijf cooling | SupReme | Cooling & OC Junkies | 8 | 25-06-2006 19:53 |
| 1 Terabyte Harde Schijf | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 14 | 2-11-2005 21:52 |
| Harde schijf | VanLooc | Casemod Junkies | 3 | 13-10-2005 19:38 |
| Fragmentatie van harde schijf | joboris | Software Junkies | 1 | 20-09-2004 18:54 |
| harde schijf probleem! | kevin.vdb | Hardware Junkies | 21 | 21-08-2004 23:16 |