| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| OK, waarschijnlijk een hele domme vraag, maar ik word er gewoon stront-chagarijnig van. Ik heb dus een Sitecom USB 2.0 webcam, en wanneer ik deze gebruik met Windows Live Messenger gaat deze automatisch uit (om de 10 seconden, dus dat is vrij irritant). Ik heb net mijn harde schijf geformatteerd en Vista erop gepleurd (drivers van internet geplukt). Tot nu toe had ik XP, en mijn cam hield het maar liefst een kwartier vol zonder uit te gaan (nog steeds wel irritant, maar ach). Weet IEMAND hoe ik dit uit kan zetten? Bij Messenger-cam-instellingen heb ik niks gevonden. Iemand nog een ander idee? Anders bel ik morgen nog wel even met Sitecom. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Misschien loopt de software in je cam vast zodat ie opnieuw boot. Kun je je cam direct weer gebruiken of moet je eerst opnieuw opstarten?
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik kan m gelijk weer gebruiken. Volgens mij zit er een bewegingssensor in, als ie geen bewegingen detecteert gaat ie uit. En aangezien je met msnnen vaak op een stoel zit... Maar Bartjez, hoe zou je het dan op kunnen lossen? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Niet, foutje van de fabrikant... Dat met bewegen kun je gemakkelijk testen, gewoon elke minuut een keer zwaaien of iets anders... In de handleiding kijken of er iets staat van uitschakeltijd ofzo lijkt me ook verstandig...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |