| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
|
__________________ [CIP] Air-Intake Laatst gewijzigd door modernization : 28-05-2008 om 13:41. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Ja maar hier wat moet ik nou doen waarom staan tig codes ik snap er niet svan ?ik ga geen website maken ik wil gewoon een simpel youtube filmpje kunnen linken in een FORUM wat moet ik nou gewoon in typen? ik ben geen einstein met al die codes ![]() Laatst gewijzigd door Hellion : 28-05-2008 om 15:41. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Het staat ergens op de site van youtube als je de filmpjes embedded wilt in je site. Er staat volgens mij zelfs de code op de pagina van het filmpje zelf.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Ik probeer ff wat. YouTube - Patrick Hernandez - Born To Be Alive [youtube]BVgM7qeAlko[/youtube] Oke, hier werkt dat dus nog niet. Kan iemand dat installeren :P? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BVgM7qeAlko&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BVgM7qeAlko&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> Deze code staat onder het grijze vak rechts, deze code moet je in je website zetten, dan krijg je als het goed is de embedded versie van het filmpje. (de naam van het filmpje natuurlijk wel veranderen, of gewoon de code kopieren...)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Embedded YouTube Filmpjes | RA-ART | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 12-01-2008 18:39 |