| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als er encryptie op het filesystem is toegepast: Niet. Echt niet. Tenzij je een gigantische supercomputer hebt staan om de code te bruteforcen. Als het alleen de NTFS-rechten zijn: inloggen als Administrator, rechtermuisknop op de map, Eigenschappen, Beveiliging, Geavanceerd, Eigenaar en dan kan je daar de eigenaar van de map wijzigen. Overigens is dit een software-topic, het gaat immers om je filesystem en niet om de harddisk zelf. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Of een Ubuntu LiveCD.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik vind het niet moeilijk. Heb eigenlijk alle smaken Ubuntu hier gebrand liggen dus.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik heb er ook niet echt problemen mee, maar uitloggen, inloggen als Administrator, rechten aanpassen, uitloggen en weer inloggen met je normale useraccount is veel minder werk Sowieso gaat het hier om NTFS en de ondersteuning daarvoor in Linux is nog steeds niet zo stabiel als in Windows. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Ik ga dus op de desbetreffende schijf de schijf in dan naar documents en settings en naar bureaublad vervolgens kom ik hier dus niet in (account van 'pietje') als ik er met de rechtermuisknop op druk kan ik alleen kiezen uit : algemeen, delen en aanpassen, aan allen van deze opties heb ik niets... Algeeen = de informatie delen = is om via een netwerk te delen en aanpassen = is afbeeldingen en sjablonen .Ik zie nergens een beveiligins optie of iets dergelijks, ik ben gewon admin daar niet van. Wat nu? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ubuntu livecd downloaden?
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| « Dail-in script
|
Cam » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Speeze Hard Drive Cooler | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 5 | 17-09-2004 17:41 |
| Lian Li EX-23 Hard Drive Rack | uzuri | Frontpage Discussie Forum | 3 | 28-11-2003 21:14 |