| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Ik krijg het niet aan de praat... als ik de drivers met nlite er bij in gooi en ik brand het dan op een CD dan zegt hij dat het geen bootable CD is......... Kan ik niet gewoon XP op de ene instaleren, dan zet ik ze in RAID en kopieer ik alle bestanden van de ene schijf waar XP op staat naar de andere. Dan staat op bijde hetzelfde en kan het een RAID worden toch?
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm Laatst gewijzigd door BasKuipers : 9-04-2008 om 17:31. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Raid 0 is dat je schijven als een grote schijf worden benaderd, zoals je weet. Dus worden alle bestanden verdeeld over de schijven die je gebruikt. Dus nee, je kunt dat niet doen.
__________________ //Thapous C2D E8400 | 4096 MB RAM | EVGA 8800 GT 512 MB | Samsung F1 750 GB | Asus P5E | Lancool Metal boned K7 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Het is toch zo dat op beide schijven dan hetzelfde staat waardoor hij sneller kan zoeken? Maar goed... ... Maar wat kan dan het probleem zijn met de drivers? Ik heb dus dat Nlite programma gebruikt, de drivers erbij ingestopt maar als ik het dan brand dan werkt met niet omdat het geen bootable cd is, hoe maak ik dan een bootable cd?
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Wat voor moederbord heb je?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Maximus Formula SE --> ASUSTeK Computer Inc. --> ASUS ROG Ik heb vanaf ook al de nieuwste drivers geinstalleerd vanaf deze site: --> ASUSTeK Computer Inc.-Support-
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Dit ondersteund mijn RAID controller: Intel Matrix Storage Technology supports RAID 0, 1, 5 and 10 Maar XP kan dus wel op RAID 0 geinstaleerd worden? omdat als ik de schijven in RAID 0 zet dan ziet hij ze niet meer aan het begin van het setup
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 maart 2008
| Citaat:
ImageShack - Hosting :: dsc00213iy9.jpg Ja XP kan op Raid 0 want dat heb ik ook. ![]() | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
Heb jij tijdens het setup ook op F6 Gedrukt en toen de niet-Microsoft RAID controller drivers geinstaleerd? Of kon jij direct door met het setup? Misschien een domme vraag maar de naam van het volume maakt toch niks uit? omdat jij de standaard naam hebt en ik die heb aangepast... Bij jou heet het Volume0 en ik heb het HDD genoemt
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
En naam maakt niks uit als drivers er op staan geeft die gewoon de groote van je HHD weer en niet de naam. | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb namelijk gewoon de drivers van mijn southbridge eropgezet (deze stuurt toch de RAID aan?) en de naam van die drivers was ook RAID controller maar dat werkt bij mij niet, Als het nodig is kan ik het wel filmen..
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm Laatst gewijzigd door BasKuipers : 9-04-2008 om 21:01. | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Weet iemand welke Drivers ik moet hebben? ik heb er al een stuk of 4 geprobeerd maar geen een lijkt er te werken, die van mijn cd niet, die van de asus site niet... Mijn mobo: Maximus Formula SE Mijn 2 HDD's: Samsung T166S BIOS: is up-to-date HELP ?! ik snap d'r niks meer van
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| « Filmpjes downloaden
|
Keylogger » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan niet installeren, geen gebruikersrechten | PsychoBram | Software Junkies | 12 | 11-02-2008 16:27 |
| Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 3-01-2008 12:40 |
| hoe werkt raid | rietveld | Hardware Junkies | 7 | 9-09-2007 20:19 |
| XP wil niet installeren | tongue_of_colicab | Software Junkies | 13 | 26-10-2005 09:14 |
| Promise TX2000 raid controller op AOPEN MX46533GN werkt niet | Lampje | Hardware Junkies | 2 | 10-09-2003 10:10 |