| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2007 Locatie: Dalen
| hallo, Is er ook software om je mobieltje als een webcam te gebruiken?? dus dat je de camera van je telefoon het beeld als een webcam maakt en je het op bijv. msn ziet? het gaat om een LG kg800 chocolate phone... groetjes Jelmer |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Dit lijkt me van niet, althans ik heb zoiets nog nooit gezien. Het lijkt me daarbuiten ook totaal niet praktisch maar goed. Koop gewoon een webcam, zo duur zijn die niet meer hoor ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2008
| Zo flink wat leesvoer [ Hardware.Info ] - Webcams vergelijkingstest hier worden een paar webcams uitgebreid besproken en er zit een erg goede tussen voor niet zo heel veel geld. Succes |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Voor Series 60 telefoons was er volgens mij wel zoiets trouwens, maar je trekt vrij snel je accu leeg ermee, en het werkte niet geweldig. Disclaimer: dat was een jaar of drie terug, geen idee hoe de stand van zaken nu is ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik had dit topic eerder deze week naar HW Junkies geschopt omdat het erop leek dat dergelijke software niet bestond en het topic dus neigde naar een discussie over webcams. Nu blijkt er echter wel een progje te bestaan zoals de topicstarter zoekt, dus het topic mag weer terug naar waar het vandaan kwam: SW Junkies ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ip webcam. | mudder | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2007 07:58 |
| Scherm van mobieltje aansluiten? | Anonnymous! | Elektronica Junkies | 3 | 25-02-2007 10:42 |
| Het CJ Theme Voor Je Mobieltje Topic | eXistenZ | Gadget Junkies | 3 | 16-02-2006 14:03 |
| Wat te doen? (Mobieltje) | SaphuA | Gadget Junkies | 9 | 1-10-2005 15:10 |
| LoL met je webcam :S | scrolllock | Area 1337 | 44 | 18-07-2003 19:20 |