Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 2-02-2008, 08:55   #1 (permalink)

Standaard Realtek audio probleem!

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuw systeem aangeschaft, ik heb Realtek drivers geinstaleerd die bij de inbegrepen cd-rom zaten. Na dat ik ze geinstaleerd had probeerde ik muziek af te spelen om te kijken als het werkte.. Nee dus. Waarom het niet werkte is nu niet eens mijn grootste probleem.

Ik heb met mijn domme kop Realtek verwijderd in confic>software. Dit was dus helemaal geen goede oplossing. Nu probeer ik Realtek weer te instaleren en dat lukt niet.

Bij aparaatbeheer staat Realtek nog aangegeven maar met een uitroep teken ervoor en een 'error' berichtje dat zegt:

"Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)"

Zoals ik al eerder gezegd had, ik probeerde het dus weer te instaleren, maar dat lukt niet omdat de computer hem nog ziet denk ik. Anyways, dit is wat ik krijg als ik hem probeer te instaleren:

"Fout bij het installeren van Realtek HD audiostuurprogramma!!"

Ow.. En als ik hem probeer te un-instaleren via rechtermuisknop bij aparaatbeheer dan zegt ie iets van "Kan niet uninstaleren, programma mogelijk nodig om u computer te starten"

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ik kan hem niet volledig verwijderen en ook niet openieuw instaleren, er staat niet eens een optie bij van 'repareren of zoiets.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en ik genoeg informatie heb gegeven, zo niet, vraag maar raak!

Met vriendelijke groet,

Erik
E1985 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-02-2008, 09:23   #2 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Ik heb heel ff gezocht, en volgens mij is het een conflict met je cd-rom drive ofzo... Tenminste, ik kom HIER uit... Probeer het gewoon en we w88 af :P
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Realtek Ac 97 driver probleem Corally Software Junkies 10 19-11-2007 17:35
Last but not least front audio performa Elektronica Junkies 7 29-11-2005 18:31
Audio DVD brantje Software Junkies 2 9-11-2005 16:17
kan je met een realtek lan kaart booten vanaf lan ? inanc_gangster Hardware Junkies 15 17-11-2003 21:28
MSN Audio Strakke-Wappie Software Junkies 19 5-09-2003 17:23

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.