| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Hallo junkies, Ik heb pas windows Vista ultimate 64bit geinstaleert, nu wilde ik met een vriend een beetje gaan gamen (zelfde besturingsysteem en met croscable). IN Vista zagen we mekaar wel maar konden niet in mekaars mappen bladeren (Firewall uit, alles gedeeld en bla bla bla) In Crysis zag hij mijn host wel maar kon niet joinen dit verwijten we aan dat we geen goede lan verbinding hebben, maar in UT3 kunnen we wel goed gamen en hebben we gewoon verbinding ![]() Is er een 3d party (alternatief) progamma waarmee je een lan verbinding kan opstellen? (Zoiets als hamachi maar dat je dan ook op mekaars pc kan browsen) Dat het niet zo omslachtig is als in vista want dat is hartbrekend zo verschrikelijk. alvast bedankt :P
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Welke IP-range gebruik je? Sommige games weigeren een LAN-game te draaien als je niet een 192.168.x.x of 10.x.x.x adres gebruikt, bijvoorbeeld Call of Duty 2. Betreft het mappen bladeren in Vista, heb je password protected sharing uitgezet? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik had laatst hetzelfde probleem.... Even een switch ertussen gestoken en het probleem was weg. Dus ik zou gewoon een switch ertussen knopen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ja password protect staat uit, en een switch? tja ik heb zo snel hier niet een gigabyte switch liggen en daar is nouw juist die crosscable voor (gigabyte verbinding) en ik heb iig. wel zo een ip-adress 192.168.2.106. Ik las trouwens dat er wel eens problemen zijn met ipv6 kan dat en zo ja moet ik dan ipv4 gebruiken?
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heb je beiden dezelfde IP-range en subnet ingesteld staan? En als je gigabit hebt hoef je geen crosscable te gebruiken, dat wordt automatisch gedetecteerd. IPv6 heb je vooralsnog heel weinig aan en kan je dus net zo goed uitschakelen. |
| | |
|
| « Fraps
|
Realtek audio probleem! » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verbinding aan-uit-aan-uit | Pawiro | Software Junkies | 8 | 15-11-2006 21:56 |
| Geen/weinig verbinding | Pawiro | Hardware Junkies | 2 | 24-09-2006 02:05 |
| verbinding maken met internet | Hellion | Software Junkies | 1 | 14-02-2006 18:10 |
| Verbinding via 2 routers?? | /Slash | Hardware Junkies | 9 | 1-02-2006 15:19 |
| Koppelstuk Knelkoppeling verbinding | Mojo^PowaH | Cooling & OC Junkies | 5 | 4-04-2003 22:59 |