| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Hoi allemaal, ![]() Mijn PC heeft een C en een D schijf. op de C schijf staat windows en op de D de overige bestanden. dat is ergens fout gegaan, hoe kan ik nu zorgen dat mijn Windows schijf (nu nog C) D word. en de andere C, is er een manier om dit te veranderen of is de enigste oplossing formatteren? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ook als je gaat formatteren krijg je windows niet op je C schijf denk ik. De partitie waarop je em installeert word automatisch de C schijf als ik me niet vergis, maar correct me if im wrong...
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Nouja, dan vergis ik me, ik denk dat een format dan toch de enige optie is. Maar mag ik weten waarom je perse Windows op de D: wilt hebben? Op de C: staat ie toch ook prima?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| als je dit met externe media doet dan werkt het nie ![]() ik had het bvb vernadert naar F ik trok hem uit en de volgende dag trug in en toen veranderde het naar G (letter komt eerder in het alfabet en daar was nog geen appaaraat aangekoppeld.) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fan van de voeding veranderen | NoobModder | Casemod Junkies | 8 | 7-11-2006 09:21 |
| Profiel veranderen | Solomon | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 30-03-2004 21:56 |
| Resolutie veranderen | Ice T | Software Junkies | 11 | 29-10-2003 08:07 |
| naam veranderen | Thomas | Area 1337 | 7 | 25-06-2003 13:57 |
| Nic veranderen | Davidian | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 22-04-2003 18:00 |