| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2007 Locatie: brunssum
| Mijn lijstje -Firefox -Linux vooral als ik aan een dualboot systeem werk -VLC -Super! (ik weet niet zeker of het Opensource is) Super gebruik ik om bepaalde videobestanden of muziekbestanden af te spelen of converten naar een andere bestandstype Bijv. van .MP4 naar .AVI en vis(t)a versa. Dit was het zo'n beetje
__________________ Ben weer terug |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik ben bezig een Mandriva-systeempje op te zetten hier thuis. Geen idee of dat 1337 is maar we moeten er voor school mee bezig en ik heb wel zin om een beetje dingen te verkennen enzo ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Is de ondersteuning van FreeBSD goed voor Wireless. ik ehb een Ralink RT2400 en die wordt automatisch herkend door linux nl. Voor de rest zit er een wired Realtek 8139 aan.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Wat ik aan opensource gebruik: - Open Office - Firefox - Thunderbird - Fedora op m'n lan servertje Ik gebruik vooral opensource omdat ik voor sommige software niet wil betalen als er ook een prima gratis alternatief is.
__________________ 0x0539 Elektronica Junk. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Of die Ralink-chipset ondersteund wordt kan ik je zo niet zeggen, ik heb nog steeds niet alle drivers van FreeBSD uit m'n hoofd geleerd Google kan je er waarschijnlijk wel meer over vertellen. | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
Op mijn kaartje zit een RaLink RT2400 chip. Het kaartje werd gesealed onder E-tech WL 113. Ubuntu spreekt dus jouw kaartje aan via broadcom instructies. DSL doet dat via de RaLink instructies.
__________________ - [CiP] Black_Cube | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik gebruik al tijden opera, wilde destijds eerst firefox pakken, maar om één of andere reden was dat rete sloom, dus toen opera gepakt, en geen moment spijt van gehad. Enigs nadeel is dat Opera vrij zuigende java ondersteuning heeft. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Firefox @ Main PC Ben een grote fan van firefox, alleen dat programma zuigt erg veeel ram weg. Heb gemiddeld 3 tot 10 tabs open staan en dan gebruikt die al snel rond de 150mb ram. Opera @ Servert/MP3 speler pc PCtje met 128MB ram (moet er nog een keer 64mb in stoppen, maar dat doe ik wel met inbouwen in mod). De pc draait Windows 2000 BlackWhizz editie (Meer drivers, minder themas, geen achtergronden, extra rommel zoals SCSI eruit gehaald). Ik heb daar dus standaard een geheugentekort. En met firefox erbij loopt het dus al helemaal brak.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Wat is deze hardware nog waard?" Topic | Thadeez | Area 1337 | 106 | 31-10-2005 20:43 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |