| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| nou heeft een maat van mij een probleemtje: z'n pc doet het niemeer! hij krijgt foutmeldingen over isass.exe of LSASS.exe... wat ik wel weet dat het iets te maken heeft met inloggen ofzo...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| De meest simpele oplossing is idd xp herinstalleren, als je tijdens het opstarten op F8 drukt, kan je voor laatst goed werkende configuratie kiezen, en als je in veilige modus kan opstarten kan je ook nog systeem herstel gebruiken! Anders moet je kijken of je het v\d windows cd kan kopeieren naar z'n hd via een bootflop oid. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| probleem was juist dat XP niet opnieuw geinstalleerd wilde worden, want hij herkent die cd niet als xp cd ofzo... en veilige modus doet ie ook niet... maar heb nu idee om met bootfloppy van 98 te formateren
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| als je dat wil doen met een bootflop van 98 dan hoop ik voor je dat je em nog niet geconverteerd hebt naar ntfs want, dan ziet ie je HD namelijk niet heb ik ook ooit gehad. en ik hoop natuurlijk dat het een legale cd is. [offtopic] mijn eerste post ![]() [/offtopic]
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Op de site van maxtor kan je een prog downloaden, dat format je hdd echt helemaal. die gebruik ik altijd als ik hdd's wegdoe of verkoop. Misschien dat dit helpt! btw. is je XP cd wel goed?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| staat ergens boven aan dat het bij een maat van me is, mijn XP werkt perfect, mijnes is idd illigaal, maar ik date nooit up en heb dan ook nooit problemen! zijnes is legaal maar doet het niet, en hij wordt door 2 bedrijven naar elkaar doorgestuurd, dus dat schiet ook niet op... ze hadden het over een string aanleggen ofzo, weet iemand hier meer van?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inloggen | Anonnymous! | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 26-04-2007 21:46 |
| [Router] Inloggen met Sweex modem. | YaaD | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2005 12:19 |
| Probleem met opstarten | ModBo3rtje | Hardware Junkies | 2 | 22-12-2004 23:35 |
| Inloggen met USB stick | eXistenZ | Software Junkies | 2 | 27-11-2004 19:36 |