| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Voor school is vrijdag een kerst markt, en ik ga in het informatica 'om toveren' tot een soort internet café, en dan vooral om games (aka spelletjes :P ) over de lan te installeren. Het is alleen niet mogelijk om games te installeren op deze computers dus ben ik opzoek naar games die multiplayer kunnen worden gespeeld zonder ze te installeren. Of eventueel progammatjes om games om te zetten naar speelbaar zonder install. mvg Biokipje ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ooooh dat is niet zo moelijk, heb ik nu bij GTA SA ook. Ik installeer dat niet, maar kopieer gewoon de installatie bestanden (NADAT je het hebt geïnstalleerd) over en zette ze op een CD-ROM. Heb dus gewoon de map GTA SA over gekopieerd en als je dat gewoon op een andere HDD zet werkt het prima! ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Ik weet niet of dat lukt, want hebben jullie op school niet een bepaalde ruimte per account? of werken jullie niet met accounts? want wij kunnen maar 50Mb per account opslaan :P dus waren wij slimmer als de systeem beheerder en hebben we gewoon alle spellen op de leerlingenschijf *waar alle foto's van gala/uitwisseling en dat soort dingen opstaan* geinstalleerd. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Nee geen accounts, gewoon een aangepaste windows omgeving.. Je kan niet veel maar net genoeg zeg maar :P En ik organiseer dit met mn informatica leraar dus geen last van systeem beheerders Heb net ontdekt dat Halo (1) ook werkt zonder installen, en alvast even wat Olympus College logo's op de muren geplakt Screenshot Als jullie nog leuke games weten hoor ik het graag |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan sommigte oude games niet meer installeren. | Don Zalmrol | Software Junkies | 4 | 31-05-2006 08:43 |
| [Games] Welke Games lopen goed op een Epia M10000 | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 31-05-2004 14:37 |
| Eigen games? | Spike | Software Junkies | 11 | 11-03-2004 13:30 |
| Waterkoeling zonder radiator? zonder reservoir? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 18 | 25-12-2003 17:18 |
| Games problemen | Eergassie | Software Junkies | 6 | 10-06-2003 11:13 |