| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ik heb een HD3850 gekocht, deze geinstalleerd alleen was ik vergeten de oude drivers te verwijderen. Later dus met Driver Cleaner in de veilige modus alle ATI drivers verwijdert alleen bleek CCC daarna niet meer/nog niet te werken, dus dit zelfde herhaald en ook meteen via Software CCC verwijdert en alle drivers opnieuw geinstalleerd via de CD die bij de kaart zat echter doet CCC het nog steeds niet Ik heb alle drivers meerdere keren gedeinstalleerd en weer geinstalleerd. In totaal heb ik vandaag bij het aanpassen van de video instellingen en het afsluiten van Half Life2 3 BSOD's gehad, allemaal dat er 'iets' was met wink.sys. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze problemen, mischien ben ik niet heel duidelijk maar kan eventueel wat meer details / screenshots geven. Ik vind het toch zeer irritant dat ik wéér gezeik heb met een ATI kaart, ik wil gewoon lekker gamen ![]() Gr. Biokipje |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Stap 1: Ruk je ati kaart uit je slot. Stap 2: Breek je ati kaart in 2en. Stap 3: Steek je ati kaart in de fik. Stap 4: Gooi je ati kaart in de prullenbak. (het milieu zo min mogelijk vervuilen.) Stap 5: Koop een Nvidia kaart. Stap 6: Game lekker verder! En stuur hem terug/ruil hem voor een andere kaart. Zeg dat je nou al meerdere keren problemen hebt en vraag een schadevergoeding.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Gooi wink.sys eens door onze vriend en kijk wat dat oplevert Overigens Wava, is ATi mischien niet zo goed als NVIDIA, maar de TS heeft gekozen voor die kaart, dus geen reden om de fanboy uit te hangen.... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 augustus 2007
| ik heb al jaren ati. ben ook games tegengekomen die een bepaalde instelling vereisen is de ccc. met google kom je vaak wel op forums om te vinden welke instelling. nog iets. ik verwijder altijd de software in windows. met software verwijderen (logies denk ik) als ccc verwijderd is moet je je pc opnieuw opstarten. als je dan naar je c schijf gaat program files, zie je 9 van de 10 keer nog een mapje van ati. die moet je even handmatig verwijderen. heb regelmatig gehad dat bij het weer installen de fout in gaat. hopelijk heb je er wat aan GSUS |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Een complete reinstall zit er zeker niet in> anders kan je mischien heel je pc reinstallen met je nieuwe kaart erin en dan de drivers updaten. Werkt wel bij mij., Overigens is ati niet superslechthoor. Ik heb ooit een ATI kaart gehad en ik vond ut99 destijds er veel mooier mee utizxien (scherp etc) dan met mijn 5200 maar msihcien kun je systeemherstel proberen, herstellen naar voordat je de kaart had heinstallleerd en dan de stappen die je al ad uitgevoerd opnieuw doen.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Herinstall is geen optie, ik zal eens systeem herstel proberen. Volgens Supreme zou mn RAM nog wel eens kapot kunnen zijn dus heb ik deze even getest met Memtest86 en al heel erg snel na nog geen 10 seconde krijg ik al een melding 'Unexpected Interupt - Halting'.. Hoop niet dat mijn RAM kapot is want ik heb totaal geen geld.. En is het beter om de kaart even te verwijderen en dan Systeem Herstel te doen of maakt dit niet uit? http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-94921.php > Iemand met een gelijkwaardig probleem iets anders maar ik kan eens die stappen die ene 'Kelly' uitlegt proberen. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Zucht.. Systeem herstel gedaan, naar een keer vóór dat ik de kaart had, CCC gedeinstalleerd en alle andere troep van ATI, opnieuw opstarten, veilige modus, alles van ATI verwijderen met Driver Cleaner, opnieuw opstarten in normaal windows, CD van Saphire erin, in het menu'tje op > Snelle Installatie ATI < geklikt (Geen andere opties behalve help in PDF), alles installeren, opnieuw opstarten en WEER kan ATI NIET laden! Ik word hopeloos, het liefst zou ik een schone windows install doen alleen helaas heb ik geen (Legitieme) Windows CD, was OEM bij mn pc.. Iemand nog een idee? * Zucht, hopeloos irritant! ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Heb je .net framework 2.0 wel geïnstalleerd? Anders gaat het nooit werken. Je begint met je problemen trouwens op mij te lijken. Ik zit al meer dan een jaar te kloten met software en hardware die niet meewerken, maar nu is het bij mij eindelijk aardig werkend.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Videokaart problemen? | Biokipje | Software Junkies | 35 | 2-11-2007 17:12 |
| Het is weer zover.....1N54N3 is weer thuis | 1N54N3 | Area 1337 | 16 | 30-01-2005 15:54 |