Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-12-2007, 18:05   #16 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Had eerst AVG... vond het maar een wazige scanner (kon er niet mee omgaan). Had toen een testversie van Norton, maar voor de 30 dagen om waren had ik em al weggegooid. Gewoon teveel geheugen/cpu tijdens idle. Daarna Kaspersky, dat was echt geweldig! Toen die licentie afgelopen was heb ik Nod32 geprobeerd en dat draait nog steeds geweldig! Merk niet eens dat die draait.
Van firewalls heb ik alleen de standaard windows firewall. Aangezien ik toch 1 of 2 keer per jaar mijn pc helemaal herinstalleer heeft het toch geen zin om een hele dure firewall aan te schaffen.
Oud 11-12-2007, 18:50   #17 (permalink)

Standaard

Ik gebruik NOD32.

Ik heb jaren(!) zonder virusscan gewerkt dat ging goed maar nu ik NOD32 heb voel ik me wel wat veiliger.
Je merkt nu bijna niet eens dat je een virusscan hebt, alleen als er echt een virus is roept hij maar voor de rest niet.

Jammer dat hij niet gratis is maar daar hebben wij tegenwoordig al wat op gevonden
somers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-12-2007, 19:46   #18 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door somers
Jammer dat hij niet gratis is maar daar hebben wij tegenwoordig al wat op gevonden
Geld bestaat al duizenden jaren hoor!
Oud 11-12-2007, 20:18   #19 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door somers
Geld bestaat al duizenden jaren hoor!
Off: Scherp scherp...
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-12-2007, 20:38   #20 (permalink)

PsychoBram's schermafbeelding

Standaard

ik heb Avira AntiVir PersonalEdition Classic en ZoneAlarm
PsychoBram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-01-2008, 22:49   #21 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Ik wacht nog op nod64.
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-01-2008, 08:33   #22 (permalink)

Standaard

NOD32, zonder firewall denk ik (geen idee, toch niet nodig). Dat progje is echt prachtig, nooit problemen mee, maar zodra ik een virus tegen kom op een site meld ie dat toch altijd maar weer!
DaLamaMan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-01-2008, 09:40   #23 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackgoth
Ik wacht nog op nod64.
NOD64? Op 64 bits ofzo? Die is er allang, en heet gewoon NOD32 :P
Oud 6-01-2008, 09:28   #24 (permalink)

Standaard

ik gebruik avast4 home editon. maar meestal gebruik ik niets. bittorrent laat tog geen virusen door. alleen dat p2p zooi (limewire, bearshare, kazaa, enz enz)

ben nu niet aanspreekbaar, was nooit aanspreekbaar, wordt nooit aanspreekbaar
oldschoolmodder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-01-2008, 10:12   #25 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oldschoolmodder
ik gebruik avast4 home editon. maar meestal gebruik ik niets. bittorrent laat tog geen virusen door. alleen dat p2p zooi (limewire, bearshare, kazaa, enz enz)
inderdaad, en wie gebruikt die oude manier van p2p nog? hartstikke illegaal en traag als't maar kan.. En als je een beetje browser hebt (dus geen IE, maar Mozilla of Opera) dan krijg je ook geen viri binnen..

het is ook allemaal zo simpel
Oud 6-01-2008, 11:16   #26 (permalink)

Standaard

ik gebruik dus inderdaad mozilla firefox en thunderbird. maar als je die banners niet aanklikt en die advantage's ook verder geen aandacht schenkt dan schiet je ook al een heel eind op.

ben nu niet aanspreekbaar, was nooit aanspreekbaar, wordt nooit aanspreekbaar
oldschoolmodder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-01-2008, 00:33   #27 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

*kuch* Als er 1 protocol is waar veel virussen vandaan komen zijn het het torrents, vooral op public trackers.
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-01-2008, 17:41   #28 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Zelf gebruik ik als virusscanner AVG en als firewall de gratis versie van ZoneAlarm. Over allebei ben ik erg tevreden en het eigenlijk nooit ergens last van. Natuurlijk helpt het ook wel mee wat je precies doet op je computer. Als je een beetje oplet wat je aanklikt en installeert krijg je eigenlijk nagenoeg niks binnen.
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-01-2008, 18:29   #29 (permalink)

Standaard

Citaat:
ik gebruik dus inderdaad mozilla firefox en thunderbird. maar als je die banners niet aanklikt en die advantage's ook verder geen aandacht schenkt dan schiet je ook al een heel eind op.
Dat ook, maar ik heb ook de ervaring dat als sites willen dat je een bestandje download (virus oid) dat dan mozilla je bij mozilla nog eerst toestemming moet geven. Ik had dat nooit met IE, maar daar ben ik ook al heel lang geleden afgestapt en ik heb al helemaal geen ervaring met IE7.
Zijn er eigenlijk nog meer virusprogramma's die maar heel weinig van je computer eisen?
Oud 7-01-2008, 19:02   #30 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaLamaMan
Citaat:
Dat ook, maar ik heb ook de ervaring dat als sites willen dat je een bestandje download (virus oid) dat dan mozilla je bij mozilla nog eerst toestemming moet geven. Ik had dat nooit met IE, maar daar ben ik ook al heel lang geleden afgestapt en ik heb al helemaal geen ervaring met IE7.
Zijn er eigenlijk nog meer virusprogramma's die maar heel weinig van je computer eisen?
NOD32 heb ik heel goede ervaringen mee, doet zijn werk goed en grondig. Zeurt alleen als het ècht nodig is. Als hij update merk je dat alleen aan het ballontje dat verschijnt dat ie klaar is met updaten, iets wat bij Norton/MCafee/AVG wel anders is naar mijn ervaringen. Scannen gebruikt weinig resources, en toch nog heel snel. Ik heb zelfs een licentie aangeschaft!
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke plugins voor firefox gebruik jij? brantje Software Junkies 15 14-02-2005 11:40
Welke Software Mp3 Speler gebruik jij? brantje Software Junkies 16 31-10-2004 09:28
Welke browser gebruik jij? the widow maker Area 1337 16 16-09-2003 17:29
Welke reso gebruik je op je desktop B@S Area 1337 42 18-06-2003 17:49
Welke CD-R's gebruik je? Demoniac Area 1337 21 14-06-2003 01:25

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.