| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Had eerst AVG... vond het maar een wazige scanner (kon er niet mee omgaan). Had toen een testversie van Norton, maar voor de 30 dagen om waren had ik em al weggegooid. Gewoon teveel geheugen/cpu tijdens idle. Daarna Kaspersky, dat was echt geweldig! Toen die licentie afgelopen was heb ik Nod32 geprobeerd en dat draait nog steeds geweldig! Merk niet eens dat die draait. Van firewalls heb ik alleen de standaard windows firewall. Aangezien ik toch 1 of 2 keer per jaar mijn pc helemaal herinstalleer heeft het toch geen zin om een hele dure firewall aan te schaffen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 november 2007
| Ik gebruik NOD32. Ik heb jaren(!) zonder virusscan gewerkt dat ging goed maar nu ik NOD32 heb voel ik me wel wat veiliger. Je merkt nu bijna niet eens dat je een virusscan hebt, alleen als er echt een virus is roept hij maar voor de rest niet. Jammer dat hij niet gratis is maar daar hebben wij tegenwoordig al wat op gevonden ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #19 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2006 Locatie: urk
| ik gebruik avast4 home editon. maar meestal gebruik ik niets. bittorrent laat tog geen virusen door. alleen dat p2p zooi (limewire, bearshare, kazaa, enz enz)
__________________ wie kent mij nog?? ben nu niet aanspreekbaar, was nooit aanspreekbaar, wordt nooit aanspreekbaar |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
het is ook allemaal zo simpel ![]() | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2006 Locatie: urk
| ik gebruik dus inderdaad mozilla firefox en thunderbird. maar als je die banners niet aanklikt en die advantage's ook verder geen aandacht schenkt dan schiet je ook al een heel eind op.
__________________ wie kent mij nog?? ben nu niet aanspreekbaar, was nooit aanspreekbaar, wordt nooit aanspreekbaar |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Zelf gebruik ik als virusscanner AVG en als firewall de gratis versie van ZoneAlarm. Over allebei ben ik erg tevreden en het eigenlijk nooit ergens last van. Natuurlijk helpt het ook wel mee wat je precies doet op je computer. Als je een beetje oplet wat je aanklikt en installeert krijg je eigenlijk nagenoeg niks binnen. |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
Zijn er eigenlijk nog meer virusprogramma's die maar heel weinig van je computer eisen? | |
| | |
| | #30 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke plugins voor firefox gebruik jij? | brantje | Software Junkies | 15 | 14-02-2005 11:40 |
| Welke Software Mp3 Speler gebruik jij? | brantje | Software Junkies | 16 | 31-10-2004 09:28 |
| Welke browser gebruik jij? | the widow maker | Area 1337 | 16 | 16-09-2003 17:29 |
| Welke reso gebruik je op je desktop | B@S | Area 1337 | 42 | 18-06-2003 17:49 |
| Welke CD-R's gebruik je? | Demoniac | Area 1337 | 21 | 14-06-2003 01:25 |