| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| Weet iemand of ik ergens een premade-phpbb script kan downloaden? Ik zoek zoiets in de aard van een pre-made forum (zoals createforum.com) maar dat ik gwn de database krijg en dat ik dit ergens kan uploaden. mvg s456 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| zover ik weet is phpbb gewoon freeware en het lijkt me dat er genoeg premade dingetje te vinden zijn op het wereld wijde web.
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
alleen maar zo'n dingen als createforum.com enz. maar wat ik zoek is een al gemaakt script van phpbb dat ik meteen online kan zetten en evt nog wat mods toevoegen. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Is dat niet standaard bij phpBB? Uploaden, config-script draaien en het werkt voor zover ik weet. Een MySQL-database is overigens andere koek dan MS Access, over het algemeen heb je op een server niet direct toegang tot de bestanden en ik vraag me af of je daar sowieso veel mee zou bereiken. Om databases aan te maken op een MySQL-server heb je de juiste rechten nodig en een SQL-script en dat script wordt voor zover ik weet meegeleverd met phpBB. Als je een forum op wil zetten zal je toch wat moeite moeten doen en als je wat moeite doet, logisch nadenkt en vooral de handleiding doorleest, dan is het helemaal niet zo moeilijk. Wat denk je dat er van de wereld terecht gekomen was als iedereen had zitten wachten tot een ander iets uitgevonden had? Als je het zelf doet, leer je er het meest van en zal het ook veel meer voldoening geven als het eenmaal werkt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ja ik weet het, maar ik ken nog niet zoveel van webdesign en ik zocht een tijdelijke (dringende) oplossing voor een ander forum. (omdat de server van createforum in de piekuren extreem rtaag ging....) anyway, thnx! mag lock op. ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Citaat:
Nog ff een tip: Ik gebruik zelf meestal het small machines forum (SMF), en dat vind ik nog makkelijker en uitgebreider dan phpbb. Maar dat moet je maar ff checken anders.
__________________ .:Carpe Noctem:. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| phpBB forum integratie | jensen | Software Junkies | 13 | 30-03-2004 12:01 |
| [PHPBB]Hoe maak ik een database? | Ice T | Software Junkies | 8 | 8-02-2004 14:29 |
| PhpBB Forum | Quoctrung | Software Junkies | 16 | 22-08-2003 22:12 |