| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| sinds dat mijn pc draait ging het lang goed tot pas: ik speel lekker BF2 en ineens valt het beeldscherm weg en komt dit blauwe beeld te voorschijn: ![]() vandaag deed hij het ook weer en niet tijdens BF2. de eerste keer toen het gebeurde starte ik hem opnieuw op en deed hij weer het blauwe scherm. nog een keer resetten en toen deed hij het weer. wie weet wat het is?? HW: MSI K9N Neo V3 AMD Athlon 64 x2 4000+ Club 3D HD2600 PRO Passive Cooling GeIL DDR2-800 2x 1 GB samsung HDD |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Mischien word je graka te warm? Linkje, mischien heb je der wat aan. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Zoek eens wat voor progje KMWDfilter.sys is... Dan kom je op fora uit waar dit wordt getypt: Citaat:
Anders moet je op de 2e link bij google zoeken ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Muisdriver veroorzaakt geheugenfouten. Gebeurt het vaker? Is het elke keer de KMWDfilter.sys? Zoek Memtest86 eens op, gooi dat op een CD of een floppy en laat die een paar uur je geheugen scannen. Het zou kunnen dat je geheugen niet meer naar behoren werkt, maar het kan ook een fout in die driver zijn die de ellende veroorzaakt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| ik heb de driver van mijn muis verwijdert (geen wireless). maar ik had het weer ik heb ook deze medig laatst gehad BAD_POOL_HEADER met STOP:0x00000019 ik heb er al wat info over via mijn vriend (eigenlijk onze vriend google :P ) Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Dan krijg je hulp van microsoft en daar heb je niks aan :/
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| ik blijkbaar wel! dit gaven ze aan. This problem was caused by Wireless Laser Mouse. Wireless Laser Mouse was created by Unisupport. A solution is available that will solve this problem. dat wisten we al wel maar er was ook nog een oplossing! http://www.unisupport.net/lang/en/te..._mouse1600.htm het rare is dat ik een ander muis heb http://www.trust.com/products/default.aspx?item=15345 maar het is denk ik alleen het logo wat verschilt bij de link naar unisupport stond bij download de update tegen de BSOD. hopen dat het nu is opgelost. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verloren gigabytes gevonden | grimmeld | Software Junkies | 0 | 23-01-2007 10:17 |
| HDD niet gevonden? | case_freak | Hardware Junkies | 16 | 13-09-2006 15:39 |
| [WC] Leuke reservoir gevonden | CerielTjuh | Cooling & OC Junkies | 35 | 28-05-2004 10:15 |
| Accu's gevonden... bruikbaar? | Ice T | Elektronica Junkies | 15 | 21-03-2004 12:26 |
| heb een ups gevonden nu nog een accu erbij | inanc_gangster | Elektronica Junkies | 13 | 16-12-2003 06:23 |